Tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2016

Anonym trådstarter

Lidt pinligt men nu har jeg to gange i den her uge tisset i bukserne når jeg kaster op. 

Jeg synes det er hel vildt pinligt, heldigvis er jeg hjemme så jeg kan bare skifte tøj. 

Min livmoder er ret stor og trykker i forvejen godt på blæren og så trykker det jo endnu mere når jeg kaster op. 

Mer der andre der har prøvet det? Synes det er vildt pinligt men samtidig en smule komisk. 

Man kan svare anonymt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Lidt pinligt men nu har jeg to gange i den her uge tisset i bukserne når jeg kaster op. 

Jeg synes det er hel vildt pinligt, heldigvis er jeg hjemme så jeg kan bare skifte tøj. 

Min livmoder er ret stor og trykker i forvejen godt på blæren og så trykker det jo endnu mere når jeg kaster op. 

Mer der andre der har prøvet det? Synes det er vildt pinligt men samtidig en smule komisk. 

Man kan svare anonymt. 

Jeg tissede også i bukserne, ikke sådan voldsomt, men nok til at trusserne blev våde jeg tog et trusseindlæg på  

det værste jeg har prøvet var da jeg var højgravid med min datter, skulle på shopping med en veninde, og stod på stationen og ventede på hende, kom til at nyse, og tissede  og det var ikke bare lidt. Så vi startede med at købe bukser til mig 

Anmeld Citér

26. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Man kan svare anonymt. 

Yes, det er pinligt. Det synes jeg også. Det er simpelthen tegn på slappe bækkenbunds muskler. Jeg havde det samme problem da jeg ventede mit 2. barn godt et år efter jeg havde født den første. Det eneste der kan hjælpe er bækkenbundstræning. Og helst fra det øjeblik barnet er født. 

Nu venter jeg selv mit 3. barn og mine bækkenbunds muskler kan knække nødder nu. Det kunne de slet ikke i godt og vel 2-3 år efter 2. fødsel. Nu starter jeg så forfra igen efter denne graviditet.

Mvh. M

Anmeld Citér

26. august 2016

MissTas

Anonym skriver:

Man kan svare anonymt. 

Jeg er i uge 27 og ved kraftige nys eller host fx så kan jeg også tisse lidt i bukserne  jeg laver virkelig knivrøverier for at afhjælpe.. Synes ikke jeg havde det problem i sidste graviditet.. 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Man kan svare anonymt. 

Jeg tissede også i bukserne nogengange når jeg nøs eller kastede op. Men værst var det nok da jeg sked i bukserne mens jeg kastede op en enkelt gang. Jeg kunne grave mig ned selvom jeg var alene hjemme og bare kunne skifte 

Anmeld Citér

26. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jep jeg tissede osse når jeg kastede op jeg skyndte mig tit bare at rive bukser og underbukser af for at ungå at tisse i tøjet det var meget træls men efter jeg havde født stoppede det jo så heldigvis 

Anmeld Citér

26. august 2016

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen
MissTas skriver:

Jeg er i uge 27 og ved kraftige nys eller host fx så kan jeg også tisse lidt i bukserne  jeg laver virkelig knivrøverier for at afhjælpe.. Synes ikke jeg havde det problem i sidste graviditet.. 

Ligefrem knivrøverier 

Anmeld Citér

26. august 2016

MissTas

Aggemusen skriver:

Ligefrem knivrøverier 

Hov, knibeøvelser .. Haha 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Jeg tissede også i bukserne, ikke sådan voldsomt, men nok til at trusserne blev våde jeg tog et trusseindlæg på  

det værste jeg har prøvet var da jeg var højgravid med min datter, skulle på shopping med en veninde, og stod på stationen og ventede på hende, kom til at nyse, og tissede  og det var ikke bare lidt. Så vi startede med at købe bukser til mig 

Ej det lyder heller ikke særlig sjovt. 

Håber ikke jeg også kommer til det når jeg nyser. Men det må virkelig presse på blæren 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Yes, det er pinligt. Det synes jeg også. Det er simpelthen tegn på slappe bækkenbunds muskler. Jeg havde det samme problem da jeg ventede mit 2. barn godt et år efter jeg havde født den første. Det eneste der kan hjælpe er bækkenbundstræning. Og helst fra det øjeblik barnet er født. 

Nu venter jeg selv mit 3. barn og mine bækkenbunds muskler kan knække nødder nu. Det kunne de slet ikke i godt og vel 2-3 år efter 2. fødsel. Nu starter jeg så forfra igen efter denne graviditet.

Mvh. M

Hmm men jeg har jo ikke været "slap" og har altid fået af vide at det så fint ud. 

Men jeg må hel sikkert i gang med at knibe efter denne her graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.