Gentagne feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2016

xStinepigen

Okay skrev godt bok her inde i sidste uge, men nu bliver jeg efterhånden snart lidt bekymret. 

Min dreng lå syg i sidate uge , lørdag til søndag, rask mandag, sug tirsdag, rask onsdag, syg torsdag morgen, hvor jeg tog til lægen med han da han har væske i øret, og havde 39,9 i feber. Et par timer senere var feberen væk. 

Var til ørelæge med ham i mandags, de ville bare have vi kom igen om tre måneder. 

Har ikke målt hans temp siden fredag, da han ilie har virket varm. Men nu har han sku feber igen! Han fik bogle knoooer i går, og har fået to bye i dag som først lignede skrammer. Men de bliver vide når man trykker på dem, og der er ikke særlig mange. 

Lægen sagde jeg skulle komme igen (den sætning høre man sku hele tiden ) hvis han fortsat havde feber i mandags. Havde han vist ikke. Men burde jeg kontakte igen alligevel nu når der går så kort imellem? Det sku efterhånden hårdt at være alene på fuldtid med en syg baby hele tiden . Han er 9 måneder. Er det seriøst bare en normal virus?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

FrkGranger

xStinepigen skriver:

Okay skrev godt bok her inde i sidste uge, men nu bliver jeg efterhånden snart lidt bekymret. 

Min dreng lå syg i sidate uge , lørdag til søndag, rask mandag, sug tirsdag, rask onsdag, syg torsdag morgen, hvor jeg tog til lægen med han da han har væske i øret, og havde 39,9 i feber. Et par timer senere var feberen væk. 

Var til ørelæge med ham i mandags, de ville bare have vi kom igen om tre måneder. 

Har ikke målt hans temp siden fredag, da han ilie har virket varm. Men nu har han sku feber igen! Han fik bogle knoooer i går, og har fået to bye i dag som først lignede skrammer. Men de bliver vide når man trykker på dem, og der er ikke særlig mange. 

Lægen sagde jeg skulle komme igen (den sætning høre man sku hele tiden ) hvis han fortsat havde feber i mandags. Havde han vist ikke. Men burde jeg kontakte igen alligevel nu når der går så kort imellem? Det sku efterhånden hårdt at være alene på fuldtid med en syg baby hele tiden . Han er 9 måneder. Er det seriøst bare en normal virus?!

Da min søn var lille havde han også feber on and off og det var inden for timer det skiftede...

Her stoppede det da han fik lagt dræn som 3 mdr, men almindelige virus kan også give feber da de let får det..

Jeg ville da lige ringe og høre hvad lægen tænker 

Anmeld Citér

25. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har alberte som i perioder får høj feber, som vare nogle dage, også ka der gå mellem 2-4 uger, hvorefter hun igen år høj feber.

Vi har været ved lægen og fået hende tjekket osv. Lægen mener hun har noget der hedder feber syndrom, hvilket hun gerne sku vokse fra indenfor det næste års tid. Vh stine

Anmeld Citér

25. august 2016

xStinepigen

StineW79 skriver:

Vi har alberte som i perioder får høj feber, som vare nogle dage, også ka der gå mellem 2-4 uger, hvorefter hun igen år høj feber.

Vi har været ved lægen og fået hende tjekket osv. Lægen mener hun har noget der hedder feber syndrom, hvilket hun gerne sku vokse fra indenfor det næste års tid. Vh stine

Okay tak for svar .. Synes bare hans er så ofte efterhånden - hab har rigtig tit feber. Men han er frisk, og spiser og er enormt  aktiv. Det bare synd han skal være skidt så tit :/. Lægen siger bare hele tiden vi skal komme igen. Så får han cæske i øret, så skal vi komme igen hvis han får feber så han ville få antibiotika. Såfpr han feber og væske på begge øre, men de gør intet. Får feber igen er ræd i begge øre, og så skal vi bare komme ige hvis han er sug i mere end en uge. Og det ved jeg jo ikke om man kan sige han har været

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.