Alle jer med stor cyklus-viden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2016

Anonym trådstarter

Åh jeg beklager denne tråd - det er absolut uinteressant for alle andre end mig, men jeg ved jo der er en del eksperter på området herinde 

Jeg har en datter på lidt mere end 1,5 år. Hun bliver stadig ammet lidt hver dag. Jeg er desuden begyndt at cykle på job (og det er hårdt!)

Men i juli skulle jeg have menstruation den 23. og det kom allerede 20. Ifølge min app skulle den næste så være den 20. august - men her fire dage efter er der intet sket! Jeg har haft 5 menstruationer siden jeg fødte min datter.

I sidste uge uge - husker dog ikke hvilken dag - havde jeg en dag med vildt meget udflåd. Tror i det kan være ægløsning? Havde ret ondt, hvilket jeg ofte har hat ved ægløsning.

Spørgsmålet er om jeg bør være nervøs? Er absolut nervøs af natur og tænker kræft eller tidlig overgangsalder, eller.. 

Tror i jeg behøver gå til læge eller kan jeg bare vente og se?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2016

Anonym trådstarter

24. august 2016

pb2017

Anonym skriver:

Det er naturligt at ens cyklus ikke altid er regelmæssig eller teer sig en smule  Har du haft regelmæssige menstruationer de 5 gange? 

Jeg er sikker på du kan tage det helt roligt, det er vidst bare din krop som stadig er ved at finde tilbage  

Anmeld Citér

24. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Åh jeg beklager denne tråd - det er absolut uinteressant for alle andre end mig, men jeg ved jo der er en del eksperter på området herinde 

Jeg har en datter på lidt mere end 1,5 år. Hun bliver stadig ammet lidt hver dag. Jeg er desuden begyndt at cykle på job (og det er hårdt!)

Men i juli skulle jeg have menstruation den 23. og det kom allerede 20. Ifølge min app skulle den næste så være den 20. august - men her fire dage efter er der intet sket! Jeg har haft 5 menstruationer siden jeg fødte min datter.

I sidste uge uge - husker dog ikke hvilken dag - havde jeg en dag med vildt meget udflåd. Tror i det kan være ægløsning? Havde ret ondt, hvilket jeg ofte har hat ved ægløsning.

Spørgsmålet er om jeg bør være nervøs? Er absolut nervøs af natur og tænker kræft eller tidlig overgangsalder, eller.. 

Tror i jeg behøver gå til læge eller kan jeg bare vente og se?

Prøv at slappe af, din cyklus bliver ikke mere stabil af nervøsitet og spekulationer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.