Valg af Babynest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2016

MH1985

Halløj

Vi de stolte forældre til en dreng på 28 dage. Vi har fået anbefalet at købe e af et hold venner. Da det skulle give en helt speciel trygheds fornemmelse for ham. 

Vi har så fundet smart model i et fedt stof et andet sted som dog ikke er økologisk... så er spørgsmålet så om økologisk stof har nogen fordele eller om det bare er reklame f...? 

Nogen herinde som ved noget om økologisk stof?

Hilsen Michael

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2016

S.S.Robin

Halløj

Vi de stolte forældre til en dreng på 28 dage. Vi har fået anbefalet at købe en babynest  af et hold venner. Da det skulle give en helt speciel trygheds fornemmelse for ham. 

Vi har så fundet smart model i et fedt stof et andet sted som dog ikke er økologisk... så er spørgsmålet så om økologisk stof har nogen fordele eller om det bare er reklame f...? 

Nogen herinde som ved noget om økologisk stof?

Hilsen Michael

Jeg synes i skulle undersøge bycaras babynests.

De har fået virkelig gode anmeldelser, og jeg har et par veninder der er ovenud tilfredse med deres produkter 

Anmeld Citér

24. august 2016

Aristocats

I økologisk stof er der ikke nær så meget kemi i og derudover er forholdene de er produceret under også anderledes og tit knap så kummerlige. Jeg køber udelukkende kun ting af økologisk materiale til mine børn. Har selv brugt Filibabba babynest som er økologisk og har været glad for det. Kan anbefales herfra.  

Anmeld Citér

24. august 2016

Maem

Jeg kan også klart anbefale at have en Babynest. Jeg syede min egen - for et par år siden var det ikke noget man kunne købe i butikkerne! Jeg er ikke prof med en symaskine, men den blev flot alligevel - så det kan sagtens lade sig gøre  

Mht økologi, så jo mindre kemi og bedre produktionsforhold. Hvis du ikke er en øko-mor (som jeg heller ikke er 100%) kan du sagtens købe en som ikke er øko uden den store betydning for barnet. 

Vi havde en stofble liggende på den (også i alm sengen) for at tage det værste gylp etc. 

Jeg har købt øko sengetøj og en del tøj, men kun fordi min mindste har sart hud. 

Anmeld Citér

30. august 2016

AlexanderL

Småfolks babynest er nok de billigste på markedet, i forhold til prisen og kvaliteten, fås for kun 399kr.  

Anmeld Citér

27. februar 2018

louisehansson

Økologisk stof på babynest betyder, at man slipper for stof som har været i kontakt med kemikalier. Ser man fx på gots-certificeret stof på en babynest viser det, at producenten overholder nogle specifikke krav til indholdstofferne i babyreden. Det er en rigtig god ide at købe økologisk stof til en babynest, fordi det skåner barnet og kan hjælpe barnet med IKKE at udvikle allergi og hudirritation på sigt. 

Derudover støtter man selvfølgelig miljøet.

Mvh. Louise 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Pusleshoppen

Hej 

Som tidligere nævnt så beskytter man både barnet og naturen ved, at benytte økologiske materialer. Og vil da absolut anbefale det.

Småfolk har nogle fantastiske økologiske sengerande til en god pris. Vær også opmærksom på OEKO-TEX 100 certificeringen, hvor produktet er testet for indholdet af skadelige kemikalier. Både Baby Dan og Vanilla Copenhagen har kvalitetsfulde sengerande, som er OEKO-TEX 100 certificerede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.