Nogle der vikler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2016

AnoMom

migxher skriver:

Så skal du måle panelet, altså det der firkantede stykke (: en standart er ca 38 cm bred 

Det er en standard jeg har. Den kan så bruges indtil han er de der 2-3 år ikk?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. august 2016

L-Mortil3

Profilbillede for L-Mortil3
3 vidunderlige unger!
serinasmor skriver:

Jeg er med  i den gruppe    

Wow du virker da prof...  Især bliver jeg imponeret af kodesprog  som base -  1...  Hvordan finder jeg min basestr eller rettere hvor lange haler er almindeligt at have 

Det var godt hihi!

der er et godt skema på nettet over ca base størrelse, kan man binde en FWCC med haler på ryggen (en 40 cm hale ca) så er den str din base! Min er en str 5 (jeg er ikke ret høj og bruger medium i tøj ) så hvis jeg vil lave flotte afslutninger eller have lange haler, så skal jeg bruge en 6'er ! 

Men favoritten er 4! Den kan vi bruge til alt hihi

Mor til L 09  ,  M 11  og  M 16

Anmeld Citér

24. august 2016

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
L-Mortil3 skriver:

Det var godt hihi!

der er et godt skema på nettet over ca base størrelse, kan man binde en FWCC med haler på ryggen (en 40 cm hale ca) så er den str din base! Min er en str 5 (jeg er ikke ret høj og bruger medium i tøj ) så hvis jeg vil lave flotte afslutninger eller have lange haler, så skal jeg bruge en 6'er ! 

Men favoritten er 4! Den kan vi bruge til alt hihi

Tak for forklaring  

Jeg er heller ikke så  høk men bruger pt large i trøjer pga amning og babyvægt...bruger en str 6 nu med omkring de 40 -  45 cm hale.. .  Tror måske min base bliver 5 med tiden 

Min blog og shop

Anmeld Citér

24. august 2016

bøllen

Profilbillede for bøllen
Med ærlighed kommer man længest :-)
migxher skriver:

okay indrømmet jeg er GRØN aner intet om at vikle et barn, så deraf mit spørgsmål .

Hvordan i alverden får man barnet op på ryggen samtidig med man skal holde styr på at få bundet fast

Anmeld Citér

24. august 2016

L-Mortil3

Profilbillede for L-Mortil3
3 vidunderlige unger!
bøllen skriver:

okay indrømmet jeg er GRØN aner intet om at vikle et barn, så deraf mit spørgsmål .

Hvordan i alverden får man barnet op på ryggen samtidig med man skal holde styr på at få bundet fast

Med masser! Masser af øvelse!! Prøv at søge på "Superman toss" på youtube! Sådan får jeg min pige derom :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Mor til L 09  ,  M 11  og  M 16

Anmeld Citér

24. august 2016

migxher

Profilbillede for migxher
L-Mortil3 skriver:

Med masser! Masser af øvelse!! Prøv at søge på "Superman toss" på youtube! Sådan får jeg min pige derom :-) 

Jep øvelse og supermand kast.

I starten havde jeg min kæreste til at stå og være griber i tilfælde af at han skulle falde ned. Det er dog endnu ikke sket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+