hov jeg har da slet ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Susan1978

fortalt at Ea og jeg skal ind og se Bavian rock den 17 Oktober.. sammen med en kollega og hendes pige..

Jeg tror det blir godt og hvis pigerne synes det er for meget, så skulle der være masse andet at kigge på eller også så kører vi bare hjem..   Det skal være 100% på deres præmisser..

Ea glæder sig som en gal, hun sætter små magneter på køleskabet, så hun kan tælle ned osv..  hun synes Aqua og sukkerchok er de fedeste.  

ellers så er det nye MGP det helt store hit i øjeblikket. Hun har lige købt den nye CD for hendes egne penge. Så i kan jo nok forstå hvad der kører døgnet rundt herhjemme.

Susan med en musik gal datter - men hun det jo nok ikke fra fremmede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder fedt HVor er det henne?

Anmeld

30. september 2009

Susan1978

Zafir skriver:

Det lyder fedt HVor er det henne?

Parken.. 

http://bavian.tv2.dk/bavian/article.php/id-24908525.html?ss 

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi kan desværre ikke den dag. Med mindre jeg kunne finde nogen hun kunne følges med, for vi skal rydde forhaven med en mængde motorsave osv. mmm...

Det må jeg lige se på.

She would LUVE IT!

Anmeld

30. september 2009

Tina2

Super fedt, har set reklame for det i tv, og Filuca HAR spurgt om vi ikke kunne tage til det, og det havde vi bestemt gjort hvis det var i nærheden:-) Hun EEEELSKER jo Aqua:-) Synger deres sange i singstar så snart hun kan komme til det:-)

Er den nye MGP allerede kommet? Den må Filusen da ha!!!!!

Anmeld

30. september 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Super fedt, har set reklame for det i tv, og Filuca HAR spurgt om vi ikke kunne tage til det, og det havde vi bestemt gjort hvis det var i nærheden:-) Hun EEEELSKER jo Aqua:-) Synger deres sange i singstar så snart hun kan komme til det:-)

Er den nye MGP allerede kommet? Den må Filusen da ha!!!!!

ja vi købte den i føtex allerede om søndagen.. så  de er dælme hurtige.. 

der bliver også leget MGP herhjemme til den store guldmedalje og Emil skal dælme også være med.. det er så sjovt at se på...

men nøj hvor blir man hurtigt træt af de sange..

ligesom den sidste der..  " kast ikke med sten når du selv bor i glashuuus.. "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.