Fisting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2016

ønskebørn74

Eliza skriver:

Nå det syntes du alligevel? ���� 

flere af de personer jeg så, tvivler jeg på nogensinde kan holde på hverken pi eller pu dernede igen  

tror der fremtidigt skal pruttes med kæmpe forsigtighed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Aristocats skriver:

Jeg synes altså ikke at der er nogle der laver ondskabsfuld grin med det, da det er en lidt "ekstrem" ting må man da også forvente lidt blandede reaktioner, især når det handler om at have noget så stort oppe i tissekonen  Netop er vi alle forskellige og derfor er der selvfølglig også nogle der tænker "ej, det kunne godt nok aldrig falde mig ind, tanken skræmmer mig" - jeg ville have det på samme måde hvis jeg skulle klædes ud i et stramt latex hunde kostume med gas maske og da der var én af mine venner der fortalte mig at partneren havde præsenteret idéen for hende, så måtte jeg sgu også trække lidt på smilebåndet og erkende at det var sgu lidt sjovt/skræmmende oppe i mit hoved  Tænker altså at man ikke skal tage tingene så tungt i disse sammenhænge, folks seksuelle præference er forskellige og til tider også meget uvante for folk der ikke er inde i det, fred være med det og grin da lidt med hinanden. 

Nej men der bliver lavet grin med det... og folk skriver, man skal have født mave børn osv. For at skulle kunne det. 

Man kan godt lave grin med ting, men man skal bare tænke på hvem det rammer...

der er ikke noget at sige til der er nogle tabuer omkring nogle ting om sex osv..

men det er nok bare mig.. kan ikke se det sjove i at lave grin med det her, hvor der bliver spurgt ind til det.. så må man kalde mig kedelig

men som sagt, vi er jo forskellige.. jeg kunne bare ikke selv finde på at lave grin med sådan noget på et forum osv. Hvor folk spørger ind til det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.