Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Jeg fik lavet en udskrabning, efter at havde fået at vide at fosteret var dødt. ( sværeste jeg noglesinde har været igennem)
Der er sikkert millioner tråde om det her, men hvornår kan jeg regne med at fåmin menstration igen? Jeg fik ikke lige spurgt sygeplejersken
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha føler med dig, det er noget af det værste at opleve en ufrivillig abort. Dengang jeg oplevede en spontan abort i 11. uge gik der 6 uger før jeg fik min menstration igen. Men det kan sikkert variere meget og jeg havde kludder i min hormonbalance de følgende 3 mdr. Håber du får den støtte du har brug for til at komne igennem den svære tid for det er noget man skal give sig tid til at bearbejde. Knus.
Stort kram til dig, har lige været igennem det samme og ville ikke ønske det for nogen!
Jeg går nu ind i 9. uge uden mens, hospitalet sagde 5-6 uger men at alt op til 3 mdr er helt normalt.
Så det er (desværre) bare at væbne sig med tålmodighed, og huske på at det forhåbentlig går bedre næste gang
CC79 skriver: Puha føler med dig, det er noget af det værste at opleve en ufrivillig abort. Dengang jeg oplevede en spontan abort i 11. uge gik der 6 uger før jeg fik min menstration igen. Men det kan sikkert variere meget og jeg havde kludder i min hormonbalance de følgende 3 mdr. Håber du får den støtte du har brug for til at komne igennem den svære tid for det er noget man skal give sig tid til at bearbejde. Knus.
Jeg var 12+6.
Men det er snart 3 uger siden, og jeg tænker også meget på om min cyklus så er som den plejer? Jeg havde alt for travlt med at komme ud af hospitalet, og fik slet ikke hørt alle de informationer, jeg var alt for frustreret
Anonym skriver: Stort kram til dig, har lige været igennem det samme og ville ikke ønske det for nogen! Jeg går nu ind i 9. uge uden mens, hospitalet sagde 5-6 uger men at alt op til 3 mdr er helt normalt. Så det er (desværre) bare at væbne sig med tålmodighed, og huske på at det forhåbentlig går bedre næste gang
3 måneder??
Det var længe!
Men hvordan kan det så være at nogle allerede bliver gravide 3-4 uger efter? Hvis ens menstration ikke har været der? For hvis det ikke har været der, så kan man jo heller ikke have æggeløsning? Eller er det bare mig der er helt forkert på den?
Jeg var 12+6. Men det er snart 3 uger siden, og jeg tænker også meget på om min cyklus så er som den plejer? Jeg havde alt for travlt med at komme ud af hospitalet, og fik slet ikke hørt alle de informationer, jeg var alt for frustreret
Har du ik fået et tlf nr du ka henvende dig til? Det gjorde jeg dengang og ringede nemlig pga jeg havde stærke smeter under blødningen der ik aftog og søgte råd der som jeg havde fået af vide jeg sku gøre hvis der var noget. Men ellers må du da kunne kontakte din læge og få nogle svar. Men ja ens tanker er meget fjerne når man står midt i det og de sir en masse ting man hurtigt glemmer.
Anonym skriver: 3 måneder?? Det var længe! Men hvordan kan det så være at nogle allerede bliver gravide 3-4 uger efter? Hvis ens menstration ikke har været der? For hvis det ikke har været der, så kan man jo heller ikke have æggeløsning? Eller er det bare mig der er helt forkert på den?
Ja det er smadder unfair - men jeg vil tro deres krop bare har fundet sig selv hurtigere. Min mor fx testede positiv med mig 4 uger efter en abort, hvor jeg som sagt går nu på 9. uge uden mens
ventetiden er sur!! Men vi må huske på at den nok hurtigt er glemt igen når vi igen tester positivt
Anonym skriver: Ja det er smadder unfair - men jeg vil tro deres krop bare har fundet sig selv hurtigere. Min mor fx testede positiv med mig 4 uger efter en abort, hvor jeg som sagt går nu på 9. uge uden mens ventetiden er sur!! Men vi må huske på at den nok hurtigt er glemt igen når vi igen tester positivt
Min positive test, var overhovedet ikke planlagt. Men mig og kæresten ( vi er 20 og 21 år) besluttede os alligevel for at beholde baby, men det var bare ikke sådan, det skulle gå denne gang Men vi er stadig unge, og vi har ikke tænkt os at planlægge en graviditet, vi begge har den mening at børn kommer, når de kommer. Hvis jeg sku pludselig stå med en ny positiv graviditet test ( selvom jeg er på P-piller), så er der ingen tvivl om at vi vil beholde det.
Anonym skriver: Min positive test, var overhovedet ikke planlagt. Men mig og kæresten ( vi er 20 og 21 år) besluttede os alligevel for at beholde baby, men det var bare ikke sådan, det skulle gå denne gang Men vi er stadig unge, og vi har ikke tænkt os at planlægge en graviditet, vi begge har den mening at børn kommer, når de kommer. Hvis jeg sku pludselig stå med en ny positiv graviditet test ( selvom jeg er på P-piller), så er der ingen tvivl om at vi vil beholde det.
Så er det vel ligemeget, hvornår den kommer?
Anonym skriver: Så er det vel ligemeget, hvornår den kommer?
Nej, jeg vil da gerne vide hvornår ca den kommer, så jeg ikke pludselig bløder igennem mine hvide bukser. Jeg ved ikke med dig, men jeg kan bedst lide at vide, hvornår min menstration kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128