bedre uden mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2016

Anonym trådstarter

Ja, sådan tror jeg faktisk at min familie ville have det. 

Så ville min mand kunne finde én som han kunne kæle med uden at blive afvist. Én som ikke altid tvivler på at man har fortjent den kærlighed og derfor altid skubber det væk.

Mine børn kunne få en mor med overskud og glæde. En mor som kunne finde ud af at være der for dem. En mor der mest af alt bare elskede dem helt som de var. 

Det har de ikke nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2016

Loa

Anonym skriver:

Så ville min mand kunne finde én som han kunne kæle med uden at blive afvist. Én som ikke altid tvivler på at man har fortjent den kærlighed og derfor altid skubber det væk.

Mine børn kunne få en mor med overskud og glæde. En mor som kunne finde ud af at være der for dem. En mor der mest af alt bare elskede dem helt som de var. 

Det har de ikke nu.

Synes du ikke du elsker dine børn som de er? Eller føler du kan være der for dem?

Anmeld Citér

21. august 2016

GrønStjerne

Det lyder som om du har det ret skidt, og jeg synes du skal ringe og snakke med nogen. Hvis du er der hvor du seriøst overvejer at andre har det bedre uden dig, synes jeg virkelig du skal snakke med nogen.

Der er anonyme linjer man kan ringe til, bare for at få vendt tankerne.

Kram til dig.

Anmeld Citér

21. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det har de ikke nu.

Selvfølgelig ville din familie ikke være bedre tjent uden dig. En mor kan aldrig erstattes.

Hvor længe har du haft det dårligt? Jeg synes, du skal prøve at ringe til Livslinien.

Anmeld Citér

21. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det har de ikke nu.

Du kan aldrig erstattes. Du er mor til dine børn og mor til dine mands børn. Du skal snakke med nogle om dine tanker som kan hjælpe dig hurtigt. Ring til psykiatrisk skadestue og tal med dem så du kan komme på bedre tanker

Anmeld Citér

21. august 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!  

De er læst og taget til overvejelse. 

Har fået min søster til at komme.

Tak! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.