Veninder med børn søges, i århus/randers området.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym, og det håber jeg er ok :0)

Jeg er selv 26 år, og har en dreng på snart 5 år.
Jeg kommer fra Aarhus området, men har bil så er fleksibel med transport. Jeg vil gerne finde veninder med jævnaldrene børn, eller børn som godt kan lege med en på 5 :0) 

Jeg bliver lidt stille og nervøs i starten når jeg skal møde nye mennesker, men det forsviner hurtigt når jeg lære folk at kende :0)

Jeg har oplevet at møde en tidligere veninde på denne måde, men det endte desværre dårligt med at hun udnyttede mig som børnepasser, og derfor er jeg lidt tilbageholdende i starten grundet den oplevelse.

Jeg kender desværre ikke mange med børn, og jeg kunne godt bruge et lidt større netværk til min søn og jeg, også så min søn kunne få flere faste legekammerater som man kan opleve flere ting med, som fx tage på ture, eller en legeaftale på en regnvejrsdag eller en kedelig søndag :0) 

I må endelig skrive lidt om jer selv, 
og så håber jeg at møde en god veninde med barn/børn på denne måde :0)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2016

Camilla23

Hejsa - jeg bor også selv lidt udenfor Århus og har bil. Jeg har dog ikke børn i forvejen - jeg er førstegangsfødende med termin til december og kunne rigtig godt tænke mig at få nogle veninder med børn. Jeg er 23 år og er nok også lidt genert i starten - men plejer at komme efter det  Håber det er ok jeg skriver - selvom jeg ikke kan bidrage med en legekammerat 

Anmeld Citér

22. august 2016

Anonym trådstarter

Camilla23 skriver:

Hejsa - jeg bor også selv lidt udenfor Århus og har bil. Jeg har dog ikke børn i forvejen - jeg er førstegangsfødende med termin til december og kunne rigtig godt tænke mig at få nogle veninder med børn. Jeg er 23 år og er nok også lidt genert i starten - men plejer at komme efter det  Håber det er ok jeg skriver - selvom jeg ikke kan bidrage med en legekammerat 

Hej Camilla, 

Jeg skriver lige en pb til dig 

Anmeld Citér

23. august 2016

Morfor3

Skriv da også til mig. Har fået flere gode veninder igennem baby.dk.... jeg venter mit 3 barn..mit ældste er 5 til oktober en dreng, den næste fylder 4 til november og så venter vi en lille ? til november. �� 

Jeg er 29 og bor tæt ved hammel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.