Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LMM skriver:Hej alle Jeg har lige siddet og kigget lidt på nettet og lage mærke til at der er mange der tilbyder GRATIS STARTPAKKER til dig og dit barn kan det blive bedrea?? det er nogle lækre pakker med mange gode ting..der er bla. www.babysam.dkwww.libero.dkwww.pampers.dkwww.matas.dkhåber I andre kan få glæde af dem..der må meget gerne ligges flere ind, hvis i kender nogle gode gratis steder
Ansemusen skriver:Der er noget med at Libero selv husket at sende blanketten til en, så man kan få udleveret pakken, ikke? Jeg har meldt mig ind og læste, at man først kan få den to måneder før termin. Men har ikke fået nogen mail eller noget nummer jeg skal bruge, så håber de sender noget til mig til den tid!Har bestilt i Matas og Babysam, så skal bare lige have hentet pakkerne
siw84 skriver:jeg har været inde og kigge og den fra pampers og babysam er den samme.. som man kun kan bestille en af.. de går på den side babybox.dk..???????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128