Gratis ting *Juuhuu*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2009

LMM

Hej alle

Jeg har lige siddet og kigget lidt på nettet og lage mærke til at der er mange der tilbyder GRATIS STARTPAKKER til dig og dit barn kan det blive bedrea??

det er nogle lækre pakker med mange gode ting..

der er bla.
www.babysam.dk
www.libero.dk
www.pampers.dk
www.matas.dk

håber I andre kan få glæde af dem..

der må meget gerne ligges flere ind, hvis i kender nogle gode gratis steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

DortheSimonsen

LMM skriver:

Hej alle

Jeg har lige siddet og kigget lidt på nettet og lage mærke til at der er mange der tilbyder GRATIS STARTPAKKER til dig og dit barn kan det blive bedrea??

der er bla.
www.babysam.dk
www.libero.dk
www.pampers.dk
www.matas.dk

Det er nogle rigtig gode pakker.
Jeg fik dem allesammen!

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Der er noget med at Libero selv husket at sende blanketten til en, så man kan få udleveret pakken, ikke? Jeg har meldt mig ind og læste, at man først kan få den to måneder før termin. Men har ikke fået nogen mail eller noget nummer jeg skal bruge, så håber de sender noget til mig til den tid!

Har bestilt i Matas og Babysam, så skal bare lige have hentet pakkerne

Anmeld

30. september 2009

LMM

jo de sender selv to måneder før

Anmeld

30. september 2009

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Der er noget med at Libero selv husket at sende blanketten til en, så man kan få udleveret pakken, ikke? Jeg har meldt mig ind og læste, at man først kan få den to måneder før termin. Men har ikke fået nogen mail eller noget nummer jeg skal bruge, så håber de sender noget til mig til den tid!

Har bestilt i Matas og Babysam, så skal bare lige have hentet pakkerne

hejsa
jo de sender selv en påmindelse til dig og mener også det er et par måneder før termin man kan hente den.

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Tak, blev lige bange for at jeg havde forspildt chancen ved ikke at lægge mærke til et nummer eller noget, da jeg meldte mig ind!

Vil lige sige, at Pamperspakken ikke findes mere! Den udgik i januar i år.

Anmeld

30. september 2009

siw84

LMM skriver:

Hej alle

der er bla.
www.babysam.dk
www.libero.dk
www.pampers.dk
www.matas.dk

jeg har været inde og kigge og den fra pampers og babysam er den samme.. som man kun kan bestille en af.. de går på den side babybox.dk..
???????

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw84 skriver:

jeg har været inde og kigge og den fra pampers og babysam er den samme.. som man kun kan bestille en af.. de går på den side babybox.dk..
???????

ja, det er den samme! tidligere havde Pampers deres egen, men det blev for dyrt... men der er pampers bleer i babyboksen fra babysam

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
man kan forresten også gå på apoteket og få nogle ting der... skal dog lige siges at det slet ikke er alle apoteker der ved hvad man taler om, men med lidt insisteren skal de nok lave en lille pose til Jer

knus Caroline 18+5

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Hvad skal man så sige? At man ved de har en lille babypakke til alle gravide? Vil rigtig gerne have noget, men tør sikkert ikke spørge hvis de ikke aner hvad jeg taler om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.