Hummel jakke vs ticket to heaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. august 2016

helle85

Hvordan er hummel vinterjakker?? Vi vil købe den brugt så derfor vil jeg godt vide hvordan de er

Kan børnene holde varmen i den er de vind og vandtæt en hel sæson og kan de holde mere end en sæson??

Vi plejer mest at købe ticket to heaven (brugt) da de er rigtig varme og ikke har nogen problemer med at holeby flere sæsoner.

Sidse år købte vi dog overtøj fra hogm ( fra nye) men mine børn kunne ikke holde varmen i dem til trods for at de havde langærmet T-shirt og tyk trøje inden under.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2016

Bshizzle

helle85 skriver:

Hvordan er hummel vinterjakker?? Vi vil købe den brugt så derfor vil jeg godt vide hvordan de er

Kan børnene holde varmen i den er de vind og vandtæt en hel sæson og kan de holde mere end en sæson??

Vi plejer mest at købe ticket to heaven (brugt) da de er rigtig varme og ikke har nogen problemer med at holeby flere sæsoner.

Sidse år købte vi dog overtøj fra hogm ( fra nye) men mine børn kunne ikke holde varmen i dem til trods for at de havde langærmet T-shirt og tyk trøje inden under.

Da mine børn var mindre (0-3 år) da var jeg meget tilhænger af Ticket to Heaven jakkerne.. 

Men nu hvor de er over de 4 år, så er jeg gået over til Hummel 

Den første Hummel jakke jeg købte var ny, men senere gået over til brugt (da de jo ikke fejler noget) 

Og jeg er super tilfreds med Hummel's vinterjakker 

I år skal ungerne osse ha Hummel.. (Dvs den store på 10 kan passe hans fra sidste år). 

Anmeld Citér

20. august 2016

helle85

Bshizzle skriver:

Da mine børn var mindre (0-3 år) da var jeg meget tilhænger af Ticket to Heaven jakkerne.. 

Men nu hvor de er over de 4 år, så er jeg gået over til Hummel 

Den første Hummel jakke jeg købte var ny, men senere gået over til brugt (da de jo ikke fejler noget) 

Og jeg er super tilfreds med Hummel's vinterjakker 

I år skal ungerne osse ha Hummel.. (Dvs den store på 10 kan passe hans fra sidste år). 

Tak for svar ☺

Det lyder godt, så vil jeg prøve at finde en, her køber vi dem brugte da vi godt vil have ordentlig kvalitet, men ikke har råd til at give ca 800 og op efter for en jakke. 

Og feks. ticket to heaven kan de jo bruges mange gange før man kan se de har været brugt.

Men nu hvor min dreng snart 10 så er det endnu sværere at finde dem brugte. Derfor købte vi også en fra hogm sidste år da mange siger de er lige så gode, men det gør jeg aldrig igen

Anmeld Citér

20. august 2016

Jj1709

helle85 skriver:

Jeg har ikke erfaringer med ticket, men jeg købte Hummel til min datter sidste år, Og jeg må indrømme jeg er overrasket over den på en positiv måde, så her står den også på Hummel i år :-) 

Anmeld Citér

21. august 2016

helle85

Jj1709 skriver:

Jeg har ikke erfaringer med ticket, men jeg købte Hummel til min datter sidste år, Og jeg må indrømme jeg er overrasket over den på en positiv måde, så her står den også på Hummel i år :-) 

Tak for svar det lyder godt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.