Jeg har født - 31+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
20 svar
37 synes godt om
20. august 2016

Flødebollen

Til dem der kender mig privat og på Facebook - intet er offentliggjort.. 

Lille Julie er født i tirsdags kl 9.35 efter en gardin lynfødsel. ( Ambulancen hentede mig 8.50, en køretur på 37 km og født 45 min senere) min mand nåede lige at komme på fødestuen, tog min hånd, 2 presseveer og ude var hun)

Hun kom til verden alt for tidligt, 31+5, uden nogen forvarsel. Vejede 1886 gram og 44 cm lang.  Hun er dog pisse sej og klarer stort set alt selv; vejrtrækning etc. Vi er indlagt på neo, men hun er en ægte fighter og alle er så imponeret over hende. Vi er lykkelige. Overrumplet og virkelig rundt på gulvet. 

Fødselsberetning kommer på et senere tidspunkt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. august 2016

xStinepigen

Profilbillede for xStinepigen
7+1
Flødebollen skriver:

Lille Julie er født i tirsdags kl 9.35 efter en gardin lynfødsel. ( Ambulancen hentede mig 8.50, en køretur på 37 km og født 45 min senere) min mand nåede lige at komme på fødestuen, tog min hånd, 2 presseveer og ude var hun)

Hun kom til verden alt for tidligt, 31+5, uden nogen forvarsel. Vejede 1886 gram og 44 cm lang.  Hun er dog pisse sej og klarer stort set alt selv; vejrtrækning etc. Vi er indlagt på neo, men hun er en ægte fighter og alle er så imponeret over hende. Vi er lykkelige. Overrumplet og virkelig rundt på gulvet. 

Tilykke med hende, fantastisk hun er så sej! Og sikke en fin vægt hun har

Anmeld Citér

20. august 2016

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Flødebollen skriver:

Flot størrelse!

Hvor fantastisk er det lige at blive forældre efter så lang en kamp, selvom det er tidligt, så lyder det som om, det er en dygtig pige, tillykke med hende  

Anmeld Citér

20. august 2016

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Årh sikke en lille mus! Tillykke med hende. 

Ved i hvorfor så tidligt? (Ved man nogensinde det? )

Anmeld Citér

20. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med hende!

Og hvor er hun fin og stor! Vh stine

Anmeld Citér

20. august 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Tillykke med den fine, skønne og seje pige 

Anmeld Citér

20. august 2016

k&k&k&k

Flødebollen skriver:

FUCK HVOR ER DET VILDT MAND!!! 

Stort tillykke Kath og Basse med jeres lille bitte guldklump, hvor er jeg glad på jeres vegne, og hvor er hun sej den lille Julie, og så nuller ��

Håber snart i er ovenpå igen efter en sådan chok-fødsel - og snart kan komme hjem ☀️

Anmeld Citér

20. august 2016

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Tillykke hvor er hun fin og stor og vildt hun allerede kan klare sig uden c-pap- 

Anmeld Citér

20. august 2016

Flødebollen

Rockertand skriver:

Flot størrelse!

Hvor fantastisk er det lige at blive forældre efter så lang en kamp, selvom det er tidligt, så lyder det som om, det er en dygtig pige, tillykke med hende  

Det er helt vanvittigt! Men fantastisk og vildt skræmmende. Hun klarer sig nemlig rigtig godt og de snakker om hende i frokoststuen vi er ret stolte af hende

Anmeld Citér

20. august 2016

Flødebollen

Loa skriver:

Årh sikke en lille mus! Tillykke med hende. 

Ved i hvorfor så tidligt? (Ved man nogensinde det? )

Ingen anelse. Der var ingen forvarsel overhovedet. Jeg stod op, havde det fint. Lidt som om jeg havde ulmen i maven. 2,5 timer senere var hun født. Det er helt sindssygt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+