nogle Ideér til forkælelse af min kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.471 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Sandra21

Hej

Da jeg går sygemeldt derhjemme pågrund af min graviditet, og min kæreste arbejder på fuld tryk som selvstændig, synes jeg det var min tur til at forkæle ham og overraske ham.

Men er helt tom for ideer, så håbede på der var nogle af jer derude der havde nogle fikse og romantiske ideer til mig ?

kram Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Ansemusen

Du kunne lave 'picnic' i stuen eller soveværelset med tæpper og puder på gulvet og så servere en lækker middag for ham, som du ved han elsker. Bagefter kunne I nyde en god champagne, du en børne og han en rigtig og så kunne i dyppe forskellige frugter, bær i hvid eller mørk chokoladesauce, eller begge dele. Det dejlige ved at holde 'picnic' hjemme på stuegulvet, er jo at man bare lige efter maden kan ligge og hygge og nusse osv..
Så kan du jo pynte op med stearinlys over det hele, nogle rosenblade eller noget.. Og gøre dig selv smækker lækker

Eller du kunne også lave noget som han bare ville synes var skideskægt! Noget han interesserer sig for eller godt kan lide!

Held og lykke med det  Jeg må altså også få taget mig sammen til noget overraskelse så snart kvalmen går på retur!

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

Ansemusen skriver:

Du kunne lave 'picnic' i stuen eller soveværelset med tæpper og puder på gulvet og så servere en lækker middag for ham, som du ved han elsker. Bagefter kunne I nyde en god champagne, du en børne og han en rigtig og så kunne i dyppe forskellige frugter, bær i hvid eller mørk chokoladesauce, eller begge dele. Det dejlige ved at holde 'picnic' hjemme på stuegulvet, er jo at man bare lige efter maden kan ligge og hygge og nusse osv..
Så kan du jo pynte op med stearinlys over det hele, nogle rosenblade eller noget.. Og gøre dig selv smækker lækker

Eller du kunne også lave noget som han bare ville synes var skideskægt! Noget han interesserer sig for eller godt kan lide!

Held og lykke med det  Jeg må altså også få taget mig sammen til noget overraskelse så snart kvalmen går på retur!

super god idé

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

LotteGabriella skriver:

super god idé

Tak  Tror også jeg må prøve det herhjemme! Har jeg aldrig gjort før, men idéen kom bare lige til mig. Sjovt det er nemmere at finde på til andre!

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kurbad og café og sex er altid en god idé herhjemme Altså først kurbad, så café også SEX 

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Kurbad og café og sex er altid en god idé herhjemme Altså først kurbad, så café også SEX 

hmm...ja en idé der indeholder sex, er ALTID en go' idé i mine øjne

Anmeld

30. september 2009

Moderator

LotteGabriella skriver:

hmm...ja en idé der indeholder sex, er ALTID en go' idé i mine øjne

hihi bedste kombi for mig er sex+kurbad. ELSKER simpelthen kurbad sammen med TOm 

Anmeld

30. september 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

hihi bedste kombi for mig er sex+kurbad. ELSKER simpelthen kurbad sammen med TOm 

har aldrig prøvet et kurbad....det må jeg da få prøvet

Anmeld

30. september 2009

Moderator

LotteGabriella skriver:

har aldrig prøvet et kurbad....det må jeg da få prøvet

Nu ved jeg jo ikke hvad der ligger oppe hos jer, men Frb svømmehal, den er super!! Det er min ynglings. Kører gerne til kbh for det...

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Gus ja, jeg har en billet liggende til Frederiksberg kurbad, som jeg fik af en veninde i fødselsdagsgave i maj måned  Det må jeg da snart se at få brugt! Kunne godt trænge til ren afslapning og nydelse! Min kæreste gider dog slet ikke sådan noget. Han er ikke særlig vild med svømmehaller eller klor. Men har dog lovet at tage med en dag for min skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.