Kæmpe pylremor, andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Honningblomst

Skrev jo for noget tid siden og spurgte hvad I synes vedr. det at rejse fra et lille barn...jeg ville fire dage til London med en veninde.
Nå, men det endte med at jeg valgte at melde fra. Kunne bare mærke det ikke ville være rart at være væk fra børnene og da slet ikke bruge fire dage uden bare en af drengene var med...overvejede at tage den store med, men...tja...jeg bliver hjemme i denne omgang.
En overnatning ville nok gå, men ikke mere.
Andre der er lige så pylret...er sgu lidt træls, for ville jo være rart nok at tage lidt væk, men hjælper jo ikke noget, når jeg ikke ville kunne nyde det.
Knus Eva..som bliver værre med alderen...;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Pia.

Eva... her er vi to jo meget ens.... jeg forstår dig godt, det skrev jeg også sidst.... hånden på hjertet så troede jeg heller ikke du ville tage afsted... ;).....

Ja en enkelt nat, til nøds to, så kan vi klare det os pylremødre... *S*

Hvad nu med rejsen du havde jo købt den ??? er den billigt til salg ;)...

Knus fra Pia, som håber at dig og din veninde kan tage 4 hygge dage på sofaen med unger *S*

Anmeld

8. april 2008

Honningblomst

Hej søde..
Dejligt der er andre som mig, men det vidste jeg jo med dig..:)
Turen var bestilt og Kia skulle booke...heldigvis fik hun først penge mandag, så du hun skrev det endelig beløb og om det var ok, så måtte jeg jo snige mig udenom...lidt synd for hende, men det andet havde været værre.
Ved også bare at det ikke havde været det bedste for drengene, så jeg venter lige lidt.
Knus og tak...
(H)

Anmeld

8. april 2008

A.I.G.

njarhjooo altså - det er jeg vel.

Jeg ser ingen grund til at tage 4 dage væk fra mine små piger, det kan jeg gøre når de er 15 og 17 f.eks.

De skal da med os, vi er jo en familie.
Og den der med at pleje forholdet - min røv - siger jeg bare.
Det er ikke det der redder og skaber et godt forhold, det er dagligdagen.

Anette

Anmeld

8. april 2008

Pia.

A.I.G. skriver:

Jeg ser ingen grund til at tage 4 dage væk fra mine små piger, det kan jeg gøre når de er 15 og 17 f.eks.

Anette

Der giver jeg dig altså ikke helt ret... der er da ikke noget bedre end at være lidt væk sammen helt alene og bare være kærester for en aften (der er jo inge der siger man skal tage 4 dage) men når man kommer hjem efter sådan en kærstedag/aften så er man da klar med helt ny energi...

Sådan en dag kan også forgå der hjemme men jeg syntes stadig det er vigtigt man er lidt uden børn bare ind imellem.... ;)....

Anmeld

8. april 2008

A.I.G.

PiaR skriver:

A.I.G. skriver:

Anette

Der giver jeg dig altså ikke helt ret... der er da ikke noget bedre end at være lidt væk sammen helt alene og bare være kærester for en aften (der er jo inge der siger man skal tage 4 dage) men når man kommer hjem efter sådan en kærstedag/aften så er man da klar med helt ny energi...

Sådan en dag kan også forgå der hjemme men jeg syntes stadig det er vigtigt man er lidt uden børn bare ind imellem.... ;)....

For mig kunne en aleneaften med overnatning bare os to fint udgøre det... Vi ville begge synes det var spøjst at forlade de små piger i så lang tid... I fremtiden vil jeg dog slet ikke udelukke det

;o)

Anmeld

8. april 2008

Natasja

Ku nok godt finde på det.. dog ikk nu hvor hun kun er 6 ½ mdr, men senere hen..

Synes sagtens man kan tillade sig det uden at få dårlig samvittighed. Det er jo ikk fordi man bare siger "hej hej, hvis I får brug for noget, så har i mormors nummer ikk.. Nu ikk noget ballade!"

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

8. april 2008

Pia

Hej

til en vis grad er jeg nok også pyldret. Men en 4 dags hyggetur til London med en veninde havde jeg ikke sagt nej til.
Farmand er jo hjemme ved Lærke og de to ville da råhygge sig helt vildt.
Og jeg tror man vil komme hjem med fornyet energi og blive forelsket i sin mand og barn på ny igen.

Jeg mener bestme også at en alene aften bare mig og manden er en stor del af det og plejer forholdet.
Jeg siger bestem ikke nej hvis farmor eller bedstemor tilbyder engang imellem og tage Lærke så vi kan få en hyggedag / aften.(L) Det er guld værd og tøsne bliver jo røvforkælet og råhygget om der hvor hun er henne.:D

Men og tage væk bare for og tage væk, det skal man jo ikke..
Men for og græse lidt for sig selv eller forholdet. Det syntes jeg bestem man skal:)

Mvh Pia.

Anmeld

8. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tjaa jooo er måske blevet det....

I maj sidste år var vi et smut på feire i 10 dage. Da var Jesse 15 mdr. Jeg havde det fint med at tage afsted, lige indtil jeg satte mig på flyet og der var afgang. Så fik jeg det bare dårligt. Jeg vil ALDIG afsted så længe igen.

Men han skal være væk fra mig i 4 dage i juli. Det er ham som skal på ferie hos min mor. Lige nu er jeg ok med det, men jeg ved bare, at når tiden kommer, vil jeg være et stort pyllerhoved og ikke vide hvad jeg skal lave.

Anmeld

9. april 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Jeg kan godt forstå du har valgt at sige nej tak til turen i denne omgang.. Hvis du ikke har det godt med at rejse fra dine børn, så får du ingenting ud af ferien.. Andet end bekrymringer om hvordan de har det og hvad de laver..
Så må du jo bare tage afsted om nogle år, eller når du føler at du er klar til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.