Piercing mod migræne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.007 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen, der har fået en Daith-piercing mod migræne? Virker det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Er der nogen, der har fået en Daith-piercing mod migræne? Virker det?

Jeg har fået en Daith. Lider heldigvis ikke af migræne, men generel hovedpine. Faktisk hver dag, i én eller anden grad. 

Fik den i uge 28 og idag er første dag hvor jeg har ondt i knolden. Der har været optræk til hovedpine flere gange, men er ikke blevet til mere, så jeg er godt tilfreds 

Jeg fik den målt ud og lavet i Aarhus 

Anmeld Citér

18. august 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Jeg har fået en Daith. Lider heldigvis ikke af migræne, men generel hovedpine. Faktisk hver dag, i én eller anden grad. 

Fik den i uge 28 og idag er første dag hvor jeg har ondt i knolden. Der har været optræk til hovedpine flere gange, men er ikke blevet til mere, så jeg er godt tilfreds 

Jeg fik den målt ud og lavet i Aarhus 

Tak for svar 

Hvordan måler de den ud? Hvad hed piercingsalonen?

Anmeld Citér

19. august 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Tak for svar 

Hvordan måler de den ud? Hvad hed piercingsalonen?

Den hedder PierceArtist og de har et måleapparat der finder akupunktur-punktet i øret. Den "hyler" i en konstant tone når punktet er fundet. Så vidt jeg ved, er de den eneste piercer-biks der måler punktet ud. 

De har en side op Facebook hvor du kan læse noget mere om det. Den hedder "Daith piercing mod migræne og smerter" og selve butikken har en side der hedder "Pierce Artist Denmark" 

Derfor koster 325 inkl smykke og plejemiddel, så jeg syntes helt klart det er et forsøg værd. Selvom jeg også vågnede med hovedpine her til morgen, så er det er KLAR forbedring fra før og så syntes jeg den er rigtig fin i sig selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. august 2016

nilletøz

19. august 2016

nilletøz

19. august 2016

nilletøz

Den går jeg også og overvejer meget. I perioder har jeg hovedpine hver dag... Nogle gange bliver det til migræne i stedet... 

Anmeld Citér

19. august 2016

nilletøz

Fejl ved ikke lige hvad der skete

Anmeld Citér

19. august 2016

Moaaar

Jeg har den 

Fik den i november 15 og har kun haft et migræneanfald siden 

Anmeld Citér

19. august 2016

Leneur

Skal den være i begge ører? Har læst lidt om det og videnskabeligt er der ikke belæg for den virker men jeg overvejer da selv at få det gjort, for med konstant hovedpine der udvikler sig til migræne 2-3 gange i ugen, er jeg villig til alt. Lige pt eksperimenterer jeg så med at spise en kiwi til sengetid. Har læst det er godt til at give en god nattesøvn og indeholder magnesia som også skulle være godt mod migræne men igen heller ikke videnskabeligt bevist

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.