Feber-forvirring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2016

xStinepigen

Okay bliver simpelthen nødt til at skrive her inde, for er godt og grundtigt forvirret .. 

Min søn på knap 9 måneder lå syg lørdag og søndag, frisk mandag, syg tirsdag, frisk onsdag. I morges startede han ud med 39,9 i feber, og for en time siden var den faldet til 37,1 - dne har været stigende og faldebe hele dagen, nu er den på 38 igen .. Var forbi lægen tidligere og han har røde øre og væske i ørene .. Kan det virkelig passe tenperaturen skal falde og stige så voldsomt? Måler med et par timers mellemrum .. Er der noget jeg skal være opmærksom på når den ryger sådan rundt? Udover det sædvanlige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Kattha

xStinepigen skriver:

Okay bliver simpelthen nødt til at skrive her inde, for er godt og grundtigt forvirret .. 

Min søn på knap 9 måneder lå syg lørdag og søndag, frisk mandag, syg tirsdag, frisk onsdag. I morges startede han ud med 39,9 i feber, og for en time siden var den faldet til 37,1 - dne har været stigende og faldebe hele dagen, nu er den på 38 igen .. Var forbi lægen tidligere og han har røde øre og væske i ørene .. Kan det virkelig passe tenperaturen skal falde og stige så voldsomt? Måler med et par timers mellemrum .. Er der noget jeg skal være opmærksom på når den ryger sådan rundt? Udover det sædvanlige?

Når min datter er syg varierer temperaturen også en del i løbet af dagen. Så kan hun have ret høj feber om morgenen, som falder i løbet af dagen, og er igen oppe hen mod natten. Der er ingen læger der har udtrykt bekymring over det endnu, så tror måske det er normalt. Vi giver panodil inden sengetid, og holder ellers øje med alt det sædvanlige. Håber du kan bruge det til noget  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.