Gode råd til ferie med 1,5-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2016

LouiseEm

Hej,

Om nogle uger rejser vi til Rhodos, og jeg har aldrig rejst med et barn på 1,5 før. 

Har i nogle gode råd som jeg kan få gavn af? Eksempelvis sådan noget som bleer? Hvad gør man der? Har man en pakke med hjemmefra? Sådan nogle småting som man måske først kommer i tanke om når man står dernede 

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Vi er netop nu på ferie med vores 1,5 årige så kan komme med nogle ideer. 

Normalt har vi bleer med men Pampers mv kan sagtens købes. Husk massere af solcreme og uv dragter. Vi køber solcreme i dk for At få det reneste. 

Sandlegetøj er et kæmpe hit. Vores dreng sidder længe i pool og strand med spand og skovl. 

Husk børnepanodil hvis han bliver syg. Køb evt solbriller til ham. Vores. Vil gerne have det på. Pas på med aircondition de bliver nemt forkølede. 

Vores dreng er meget træt hernede. De mange indtryk og leg i vand gør at han er putte klar kl 18 så husk underholdning til de voksne på hotellet om aftenen. Vi nyder at slappe af, spille læse og se OL. 

Flyveturen kan godt være lidt en udfordring så husk lidt underholdning og lidt snacks der er nemme og spise. I må gerne have mere end 100 ml væske fx vand eller juice med til ham når han er under 2 år. 

God tur - det var lige hvad jeg kunne huske. 

Anmeld Citér

18. august 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Havde bleer og klude med hjemmefra. Ekstra sutter og en ekstra nusseklud/sovedyr. Havde dyne med. Dynen var super i flyveren. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.