Aktiviteter :-)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. august 2016

*Agnete*

Jeg vil selvfølgelig mit barn det bedste og ved derfor ikke om disse aktiviteter vil blive for meget for en baby på 3 måneder 

mandag svømning

tirsdag stimulastik 

onsdag babysang i kirke

torsdag mødre gruppe

fredag fri

lørdag fri

søndag fri

er det ok ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Dorthe1986

*Agnete* skriver:

Jeg vil selvfølgelig mit barn det bedste og ved derfor ikke om disse aktiviteter vil blive for meget for en baby på 3 måneder 

mandag svømning

tirsdag stimulastik 

onsdag babysang i kirke

torsdag mødre gruppe

fredag fri

lørdag fri

søndag fri

er det ok ? 

Jeg ville mene det er for meget men det kommer jo også an på dit barn. Jeg ville vælge svømning fx og så mødregruppen. Så to aktiviteter og så når baby bliver ældre kan i noget mere 

Anmeld Citér

17. august 2016

Bak

*Agnete* skriver:

mandag svømning

tirsdag stimulastik 

onsdag babysang i kirke

torsdag mødre gruppe

fredag fri

lørdag fri

søndag fri

er det ok ? 

Det er vist helt op til dig selv at vurdere

Jeg ville personligt prøve at fordele dagene med aktiviteter, så der var fri en dag imellem dem. Og jeg ville nok kun vælge en aktivitet udover mødregruppe. For mine børn var det i hvert fald rigeligt.

Der er jo også altid familie-tamtam i tide og utide og venner man vil ses med m.m. Hvis du fylder ugen ud med aktiviteter, så gør du det nok lidt svært for dig selv at være mere spontan. 

Håber du kunne bruge mit svar til noget. Det vigtigste er at finde en balance der fungerer for dig og dit barn i hverdagen.

Anmeld Citér

17. august 2016

Ano20

Da jeg var på barsel havde vi to aktiviteter i ugen. I foråret gik vi til babysalmesang tirsdag og svømning torsdag. Og i efteråret skiftede vi salmesang ud med stimulastik (min søn er fra december). I mødregruppen forsøgte vi at mødes hver anden uge, men der kunne også sagtens gå længere tid imellem. Jeg synes umiddelbart 4 aktiviteter 4 dage i træk i hver uge lyder af meget, men du ved jo selv bedst hvor meget du og dit barn kan holde til  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.