Har den skønneste lille baby på 2 1/2 mdr. 
Men nogle gange kan jeg godt være lidt nervøs for, at hun sover for meget.. Min sundhedsplejerske kalder hende for et pragt eksemplar, og det burde jeg jo lytte til, men kan ikke lade være med at være lidt bekymret.
Hun er lige gået i seng nu her kl 19. Hun sover allerede helt igennem, så jeg hører ikke noget til hende før i morgen tidligt kl 6. Så`en har det i hvert fald været i 1 1/2 uge nu.
Så skulle man jo så mene, at hun var super frisk når hun vågnede. Det er hun også, men efter 1 1/2 time, begynder hun at vise tegn på at ville sove igen, så hun bliver puttet.
Der sover hun ca 45 min., hvor efter vi så kører storesøster i børnehave. Vi er ca hjemme igen kl 9, hvor hun får en ren ble, vi snakker lidt og hun får en flaske. Mellem 9.30 - 10 er hun helt færdig hvor vi går en tur, og hun falder i søvn. Her tager hun som regel 4-4 1/2 time. Herefter får hun mad, puslet, snakker lidt, og vi henter storesøster.
Omkring kl 16 - 16.30 bliver hun putter igen, og her sover hun til omkring 17.30.
Hun får mad, vi snakker, hygger og ja, kl ca 19 går vi op og læser godnat historie sammen med storesøster, hvor hun får sin natflaske.
Så hun sover et sted omkring 16-18 timer i døgnet..
Kan slet ikke huske hvor meget storesøster sov i den alder, men når jeg googler det, så lyder det som om, at hun sover for meget..
Så hvor meget sover jeres så på samme alder??
Ville i være bekymret, eller ville i bare nyde det, og tro på hvad sundhedsplejersken sagde?