Lige blevet alene med 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ville ikke forlade tråden uden lige at give dig et kram 

jeg ved hvor hårdt det kan være pludselig at være alene. 

Jeg kan ikke rigtig svare på dine spørgsmål, da det ikke er mig der blev bopælsforælder, men du er mere end velkommen til at skrive hvis du har brug for nogen at snakke med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2016

Carina:-)

Du skal lige være opmærksom på at der kommer en reform 1 oktober der sætter loft på ydelser så synes du skal kontakte din sagsbehandler for at få at vide hvor meget du evt får i boligsikring så du ikke ender i en for dyr bolig. 

Anmeld Citér

21. august 2016

loop

Carina:-) skriver:

Du skal lige være opmærksom på at der kommer en reform 1 oktober der sætter loft på ydelser så synes du skal kontakte din sagsbehandler for at få at vide hvor meget du evt får i boligsikring så du ikke ender i en for dyr bolig. 

Gælder det loft ikke kun for dem, der er på kontanthjælp?

Anmeld Citér

21. august 2016

Carina:-)

loop skriver:

Gælder det loft ikke kun for dem, der er på kontanthjælp?

Nu bliver jeg i tvivl . .   Men troede det gjaldt alle ydelser og ligegyldigt om du er i job eller ej .

Anmeld Citér

21. august 2016

loop

Carina:-) skriver:

Nu bliver jeg i tvivl . .   Men troede det gjaldt alle ydelser og ligegyldigt om du er i job eller ej .

Og jeg troede kun det gjaldt for kontanthjælp, så jeg blev i tvivl da jeg læste dit svar

Anmeld Citér

21. august 2016

JustMe123

Vil bare lige sende dig et kram Ved intet om det du spørg om. Men ønsker dig held og lykke på din vej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.