Nervøs... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
15 svar
12 synes godt om
15. august 2016

Debatpigen.

Jeg var i onsdags til tidlig scanning 5+6 grundet pletbløding.. - alt så fint ud, men hun kunne ikke finde fosteret! .

- jeg er så nervøs. på torsdag skal jeg være til scanning igen kl 10:30, er så bange for der intet foster er, og at jeg så skal have udskrabing. er 7+0 torsdag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

MissTas

Debatpigen. skriver:

Jeg var i onsdags til tidlig scanning 5+6 grundet pletbløding.. - alt så fint ud, men hun kunne ikke finde fosteret! .

- jeg er så nervøs. på torsdag skal jeg være til scanning igen kl 10:30, er så bange for der intet foster er, og at jeg så skal have udskrabing. er 7+0 torsdag.

Alt held og lykke i morgen. Krydser for alt er i skønneste orden 

Anmeld Citér

17. august 2016

MissTas

Debatpigen. skriver:

Update 

Anmeld Citér

17. august 2016

God-mor

Debatpigen. skriver:

Krydser fingre for at alt er som det skal være 

Jeg blev scannet 6+2 og der kunne hun se fostersæk og blommesæk men intet foster. Skal scannes fredag 7+2. Så lidt samme historie her bortset fra, at jeg ikke har blødt udover en lille kontaktblødning sidste uge.

Anmeld Citér

17. august 2016

Natteravnen

Kæmpe meget held og lykke til jer begge!!! 

Anmeld Citér

17. august 2016

70121416

Ønsker jer begge held og lykke

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Alt held og lykke på din vej!!  

Jeg krydser hvad der kan krydses! 

Anmeld Citér

18. august 2016

Natteravnen

Hvordan gik det !?

Anmeld Citér

18. august 2016

God-mor

Håber det er gået godt

Anmeld Citér

18. august 2016

Debatpigen.

Natteravnen skriver:

Hvordan gik det !?

der var en fin lille bebs med hjerteblink. Har ikke helt forstået det endnu. :O

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.