sover jeres børn med hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Siber

jeg kom lige til at købe et lækkert sæt sengetøj til Johanna, også kom jeg lige til at tænke på den hovedpude, om den skulle i brug?

Hej hop fra Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

joan

vi gør ikke... HUn sover kun på hovedepudebetrækket.
Tror godt de nå bruge hovedepude nu, men jeg ser nu ingen grund til det, så sådan en har vi ikke købt endnu.

Anmeld

8. april 2008

linemus

Nej ikke endnu. Mener at have læst, at det ikke er nødvendigt før de selv be'r om det. Sebastian var også ret gammel da han fik sin. Knus Line

Anmeld

8. april 2008

ka li ja

her sover han ikke på den men med den. han liger og nuldre hjørnerne og gemmer hovedet under den. så vores er i brug.
han har lige fået den ud i barnevognen og ligge på i dag. han er syg. en bette putte trold

Anmeld

8. april 2008

LouiseViola

Heller ingen hovedpude her!
Den store (snart 3år) fik først hovedpude da han var ca. 2 år, og selv bad om det, og han bruger bare sådan en helt flad baby-model.
- Louise

Anmeld

8. april 2008

Muffinmus

næ..ikke endnu....går vist lidt efter hvad sundhedsstyrelsen har sagt... men har da både til baby og juniordynen så de er klar når han vil have den:)

Anmeld

8. april 2008

LouiseViola

MariaE skriver:

næ..ikke endnu....går vist lidt efter hvad sundhedsstyrelsen har sagt... men har da både til baby og juniordynen så de er klar når han vil have den:)

Hvad siger sundhedsstyrelsen egentlig??

Anmeld

8. april 2008

Juniors mor

LouiseViola skriver:

MariaE skriver:

Hvad siger sundhedsstyrelsen egentlig??

Her bruger vi heller ikke hovedpude, men hun har en lille "putte-pude" som hun elsssker at kramme (L) Jeg kan ikke finde nogle anbefalinger fra sundhedsstyrelsen, men hvis der er andre der kan må i da gerne sige til ;)

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

aj jeg er sgu da baglæns, tif har altid brugt en flad babyhovedpude...mest fordi jeg er bange for et fladt baghovede...øhhh er det helt forkert? well., jeg tror godt nok hun ville blive rasende hvis jeg tog den fra hende...

Anmeld

8. april 2008

Marco2

Har overvejet at indføre den, for efter hun er begyndt at komme i vores seng igen (ARRGGHH) så er hun begyndt at bore hovedet ned i den når hun ligger på maven, men så kan hun vel blive kvalt, eller sørger hun selv for at hun ikke gør?

AG - med en totalt tovlig Em idag, som er overalt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.