Ingen mens? Hvornår bør man søge læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2016

Tystys14

Hej og god formiddag til jer på baby.

Nu har jeg et spørgsmål, som jeg ellers altid har syntes var underligt andre spurgte om hi hi, dobbelt moralsk. 

Sagen er, at min mens altid er svunget mellem 28-33 dage ca. Men nu er jeg på dag 45 og har endnu ikke fået det. Så længe er der aldrig gået. 

Har testet negativt for fem og tre dage siden så hvad nu ??? Skal jeg forsøge med flere test ? (Tænker penge ud af vinduet, da de andre viste negativt). Eller kontakte læge til blodprøve ??? 

Eller se tiden an ???  

Kan det ske man slet ikke får sin mens pga stress? 

Håber der er nogle søde, kloge kvinder der har nogle ideer og råd til hvorfor det ikke kommer + hvad jeg nu bør gøre. 

Med de to tidligere graviditeter havde jeg så mande symptomer, at en test næsten var overflødig hi hi. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Liv_86

Hvis det er første gang din mens udebliver ville jeg nok se tiden an. Den kan udeblive af mange årsager. 

Anmeld Citér

15. august 2016

hipsomhapper

Tystys14 skriver:

Hej og god formiddag til jer på baby.

Nu har jeg et spørgsmål, som jeg ellers altid har syntes var underligt andre spurgte om hi hi, dobbelt moralsk. 

Sagen er, at min mens altid er svunget mellem 28-33 dage ca. Men nu er jeg på dag 45 og har endnu ikke fået det. Så længe er der aldrig gået. 

Har testet negativt for fem og tre dage siden så hvad nu ??? Skal jeg forsøge med flere test ? (Tænker penge ud af vinduet, da de andre viste negativt). Eller kontakte læge til blodprøve ??? 

Eller se tiden an ???  

Kan det ske man slet ikke får sin mens pga stress? 

Håber der er nogle søde, kloge kvinder der har nogle ideer og råd til hvorfor det ikke kommer + hvad jeg nu bør gøre. 

Med de to tidligere graviditeter havde jeg så mande symptomer, at en test næsten var overflødig hi hi. 

Jeg har også prøvet at min mens udeblev og jeg kom til læge da jeg var omkring cyklusdag 50. Han gav mig en henvisning til gynækolog med det det samme, hvor jeg blev undersøgt, men der kom aldrig rigtig en forklaring ud af det. Jeg fik min menstruation igen omkring dag 65, så det virkede bare som om min krop havde sprunget en cyklus over

Anmeld Citér

15. august 2016

Tystys14

hipsomhapper skriver:

Jeg har også prøvet at min mens udeblev og jeg kom til læge da jeg var omkring cyklusdag 50. Han gav mig en henvisning til gynækolog med det det samme, hvor jeg blev undersøgt, men der kom aldrig rigtig en forklaring ud af det. Jeg fik min menstruation igen omkring dag 65, så det virkede bare som om min krop havde sprunget en cyklus over

Det da underligt  har aldrig prøvet der er gåetet mere end de 35 dage som.

Men det kan da godt være jeg simpelthen er sprunget over denne gang.  Tusind tak for svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.