Svingene temperatur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2016

Anonym trådstarter

Godaften alle. 

Min dreng på 8 mrd har haft feber siden i gpr aftes. Den er dog svine mellem 37,8-9 til 38,4 , den svinger ekstremt meget. Han har generelt bare virker utilfreds, hbor man kornslt ikke mærker på ham han har feber. Han har sovet en del - på mig. Har fået et par flasker i ham, ellers har han dårlig mave samt kastet op et par gange. 

Kan ikke huske om det kun gælder da de var mindre, man burde kontskte lægen ved svingene temp? Eller skal det væte mere ekstremt? Og skal jeg søgr lægen hvis han har det lige sådan tirsdag? . Ikke st jeg er skide bekymret - vil bare cære sikker, da han virker mere og mere påvirket af det som timerne går

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

Bak

Anonym skriver:

Godaften alle. 

Min dreng på 8 mrd har haft feber siden i gpr aftes. Den er dog svine mellem 37,8-9 til 38,4 , den svinger ekstremt meget. Han har generelt bare virker utilfreds, hbor man kornslt ikke mærker på ham han har feber. Han har sovet en del - på mig. Har fået et par flasker i ham, ellers har han dårlig mave samt kastet op et par gange. 

Kan ikke huske om det kun gælder da de var mindre, man burde kontskte lægen ved svingene temp? Eller skal det væte mere ekstremt? Og skal jeg søgr lægen hvis han har det lige sådan tirsdag? . Ikke st jeg er skide bekymret - vil bare cære sikker, da han virker mere og mere påvirket af det som timerne går

Det lyder som om han kan have fået en almindelig virusinfektion i maven. Temperaturen er ikke så høj. Sørg for rigeligt med væske, helst noget med energi i fx saft, juice. Prøv evt også med en sodavandsis. Selvfølgelig ikke midt om natten

jeg ville ikke kontakte lægen medmindre du synes han bliver for sløv eller han bliver værre. Hold godt øje med hvor mange tissebleer han har. 

God bedring med den lille. Hvis du er i tvivl kan du jo altid ringe til din egen læge i morgen som kan råde dig over telefonen også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.