Så er det præcis 3 måneder siden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Honningblomst

at jeg fik lavet maven og suget lår, hofter og talje.
Jeg vil lige komme med sidste opdatering til dem der gider læse det.
Alt i alt har det været et helt nemt forløb, det værste er bare at jeg fryser helt vildt nu hvor jeg har smidt elastikbukserne..
Maven er blevet så flot og flad og pænere end den nogensind ehar været før...meget naturlig. Arret er allerede næsten væk.
Mine fedtsugninger skal justeres til januar, når der er gået et halvt. år. Min kirurg sagde at jeg nok skulle regne med lige at få taget lidt mere på yderlårene. Det er ikke meget der mangler, men gider ikke se på det, så jeg skal bare lige have det gjort og så er det slut.
Nå, men det var så det...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

cille22

dejligt er det allerede er så pænt at se på...
Jeg har ikke set nogel af dine billeder, da´jeg ikke lige har fået spurgt efter din kode...
Men hvis jeg må vil jeg da gerne se.

har selv en veninde der har fået lavet maven, med det var nu pga 2 meget grimme kejsersnit, men nu hvor hun selv sulle betale kunne de jo lige så godt fjerne lidt ekstra, som hun sagde..

Hun fik det ordnet i juni i år og det er også bare så pænt...

Hilsen ceceili

Anmeld

30. september 2009

christina2412

Eva skriver:

Alt i alt har det været et helt nemt forløb, det værste er bare at jeg fryser helt vildt nu hvor jeg har smidt elastikbukserne..
Maven er blevet så flot og flad og pænere end den nogensind ehar været før...meget naturlig. Arret er allerede næsten væk.
Mine fedtsugninger skal justeres til januar, når der er gået et halvt. år. Min kirurg sagde at jeg nok skulle regne med lige at få taget lidt mere på yderlårene. Det er ikke meget der mangler, men gider ikke se på det, så jeg skal bare lige have det gjort og så er det slut.
Knus Eva..

læste dit sidste indlæg også, og er da meget nysgerrig efter, at se de flotte billeder af dig, så hvis jeg må vil jeg da meget gerne have koden

christina 33+6

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

cille22 skriver:

dejligt er det allerede er så pænt at se på...
Jeg har ikke set nogel af dine billeder, da´jeg ikke lige har fået spurgt efter din kode...
Men hvis jeg må vil jeg da gerne se.

har selv en veninde der har fået lavet maven, med det var nu pga 2 meget grimme kejsersnit, men nu hvor hun selv sulle betale kunne de jo lige så godt fjerne lidt ekstra, som hun sagde..

Hun fik det ordnet i juni i år og det er også bare så pænt...

Hilsen ceceili

Det må du i hvert fald gerne...sender lige koden til dig privat.
Nå, men jeg har også to kejsersnit bag mig, så en masse strækmærker og så sådan en kejsersnitpølle var også grunden her. Jeg søgte dog ikke gennem det off. men fik det som skrevet før betalt af Danmark, så det var jo perfekt...
Knus.

Anmeld

30. september 2009

ekzunz

Hvis du har et billede af din mave nu, så vil jeg altså rigtigt gerne se det.
Jeg har jo selv et monster grimt ar efter KS, og det vil jeg rigtigt gerne af med på et tidspunkt, men jeg har altid troet at man ville få et bredt ar hele vejen rundt om maven - og det er måske liiige voldsomt nok.

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Hvis du har et billede af din mave nu, så vil jeg altså rigtigt gerne se det.
Jeg har jo selv et monster grimt ar efter KS, og det vil jeg rigtigt gerne af med på et tidspunkt, men jeg har altid troet at man ville få et bredt ar hele vejen rundt om maven - og det er måske liiige voldsomt nok.

Hej..

Har ikke fået taget nye, men må vidst hellere lige tage mig sammen snart.
Nej, du får ikke et større ar end dit ks-ar. Eller det har jeg ikke fået. Mit gamle ar var 18 cm og det her er 19 cm. Så det er jo stort set det samme...men det er også fordi jeg kun fik lavet den lille operation. Den store hvor de hiver huden ned helt oppe fra og laver ny navle, den giver et meget langt og voldsomt ar som også sidder ret højt, synes jeg.
Knus..

Anmeld

30. september 2009

Neki

Det lyder rigtig spændende, og godt det hele er gået som det skulle og helet pænt

Må man se...?
For bliver da helt nysgerrig nu

Knus Neki

Anmeld

30. september 2009

cille22

ja kan du så få lagt nye ind.... tsk tsk

det er jo bare super flot, med det der er blevet lavet...

har sgat til manden at hvis vi en dag får ekstra penge ja så vil jeg altså også meget gerne have fikset et par ting eller 3...

knus

Anmeld

30. september 2009

christina2412

hej Eva.

hold kæft hvor er det bare blevet flot

kan godt nok godt forstå du er glad, det da heeeelt vildt mand

du har jo bare en total flot krop ja undskyld udtrykket hi hi men det har du sku.

christina 33+6

Anmeld

30. september 2009

Halbschön

Eva skriver:

Knus Eva..

Hej

Nu har jeg fulgt lidt med i dine tråde herinde, og det lyder da bare super godt, at det er ved at ligne det du ønskede... Wauw...

Hvis jeg må, vil jeg meget gerne se resultatet

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.