Har jeg mistet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
4 svar
2 synes godt om
13. august 2016

Mariia4

Jeg har testet positiv for lidt over en uge siden og igen i onsdags så var slet ikke i tvivl om den var der, men her til morgen har jeg blødt en del, tror i jeg har mistet det?  Jeg har ikke ondt i maven eller smerter, men tværtimod kvalme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2016

Bshizzle

Man kan sagtens bløde i en graviditet 

I min sidste graviditet blødte jeg de første 3 mdr uden smerter.. Og var nervøs ligesom dig. 

Men der er altså håb. 

Kontakt lægen Mandag.. De kan evt henvise dig til en gynækolog som kan lave en tidlig scanning. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Mariia4

Bshizzle skriver:

Man kan sagtens bløde i en graviditet 

I min sidste graviditet blødte jeg de første 3 mdr uden smerter.. Og var nervøs ligesom dig. 

Men der er altså håb. 

Kontakt lægen Mandag.. De kan evt henvise dig til en gynækolog som kan lave en tidlig scanning. 

Blødte du meget eller? Har godt nok helt mistet modet 

Anmeld Citér

13. august 2016

MissTas

Mariia4 skriver:

Jeg har testet positiv for lidt over en uge siden og igen i onsdags så var slet ikke i tvivl om den var der, men her til morgen har jeg blødt en del, tror i jeg har mistet det?  Jeg har ikke ondt i maven eller smerter, men tværtimod kvalme 

Hvor langt er du henne? Kraftig blødning er sjældent et godt tegn, men kan være du er heldig nu du ikke har ondt. Håber det bedste 

Anmeld Citér

23. august 2016

Mikkar

Jeg håber du har fået svar. Jeg er/var 9+2 indtil idag..

jeg fik for en lille uge siden, en MINIMAL blødning.. Det var kun at ane efter at have tørret mig 1 gang efter at have tisset.. lignede en halv dråbe helt lyserødt fortyndet blod.. 

Idag var jeg til scanning, og fosteret levede desværre ikke, hvis ikke du har været til lægen vil jeg råde dig til det.. Jeg ventede en lille uge da jeg troede at en SÅ mini mini mini blødning ikke var noget.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.