Sempers majsvælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2016

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er begyndt at give min søn sempers majsvælling. Jeg har brugt almindelige spiseskeer til at dosere med. Jeg har nu læst at jeg bør bruge et spise- ske mål og ikke almindelige spiseskeer. Kan man evt bruge ske- målet fra modermælkserstatning? Eller hvorfra? Der står et spiseskemål ca er 8 gram... Men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg kan dosere det.

Sendt fra min iPhone

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

et-ønske

Anonym skriver:

Hej. Jeg er begyndt at give min søn sempers majsvælling. Jeg har brugt almindelige spiseskeer til at dosere med. Jeg har nu læst at jeg bør bruge et spise- ske mål og ikke almindelige spiseskeer. Kan man evt bruge ske- målet fra modermælkserstatning? Eller hvorfra? Der står et spiseskemål ca er 8 gram... Men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg kan dosere det.

Sendt fra min iPhone

Jeg vejede det af

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg vejede det af

På en køkkenvægt?

Anmeld Citér

12. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Sendt fra min iPhone

Jeg købte et spiseskemål da jeg begyndte at give min datter vælling (hun var dog mere til hjemmelavet end det fra semper) og vil altså sige at det er godt givet ud. Jeg bruger det til rigtig mange ting nu, bl.a. når jeg laver chiagrød til mig selv, når til øllebrød(pulver) til min datter. 

Det kan fås i isenkrambutikker men føtex har det også, og rema tror jeg. Og er ikke ret dyrt.

Anmeld Citér

13. august 2016

GrønStjerne

Man kan få et mål både i tiger og inspiration bilka og den slags steder. Det koster ikke ret meget.

Anmeld Citér

13. august 2016

et-ønske

Anonym skriver:

På en køkkenvægt?

Ja  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.