Rundt fødekar på Skejby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2016

Mo9ca

Nu er der lang tid til jeg skal føde. Helt præcist har jeg først termin til januar, men kom lige pludselig til at tænke på, om der er er runde fødekar på Skejby? Sidst jeg fødte der var i '07 men der var der kun aflange fødekar. 

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

LykkenEr

Jeg mener ikke de har runde kar, de tre gange jeg har født der, har jeg "kun" set de aflange��

Anmeld Citér

23. august 2016

Mo9ca

LykkenEr skriver:

Jeg mener ikke de har runde kar, de tre gange jeg har født der, har jeg "kun" set de aflange��

Hvornår har du sidst født der? Jeg fødte der sidst i '07.

Mvh. M

Anmeld Citér

23. august 2016

2babygirls

Mo9ca skriver:

Nu er der lang tid til jeg skal føde. Helt præcist har jeg først termin til januar, men kom lige pludselig til at tænke på, om der er er runde fødekar på Skejby? Sidst jeg fødte der var i '07 men der var der kun aflange fødekar. 

Mvh. M

Jeg fødte i 2013 og der var det også de aflange!

Anmeld Citér

23. august 2016

Mo9ca

2babygirls skriver:

Jeg fødte i 2013 og der var det også de aflange!

Så er det nok stadig de aflange. Det er lidt anstrengende at føde liggende på ryggen, selvom vandfødsel klart er at foretrække for mit vedkommende. I et rundt kar er der mere plads til at føde med maven ind i mod kanten af karret. 

Mvh. M

Anmeld Citér

24. august 2016

2babygirls

Mo9ca skriver:

Så er det nok stadig de aflange. Det er lidt anstrengende at føde liggende på ryggen, selvom vandfødsel klart er at foretrække for mit vedkommende. I et rundt kar er der mere plads til at føde med maven ind i mod kanten af karret. 

Mvh. M

Jeg ville også føde i vand indtil jeg så føde karet!  Så sprang jeg over og endte med at sidde på den der potte og føde min den første! Anden gang nåede jeg kun lige at tage bukser af, så der var ikke tid til udskejelser ��

Anmeld Citér

24. august 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Hvis man søger på Fødsel i vand Skejby, kan man få en gennemgang af det hele derude, og der skriver de at de har et special kar, det er ikke helt rundt, men ligner heller ikke de alm. aflange :-)

Prøver lige at vedhæfte her - http://np.netpublicator.com/netpublication/n74187616

Anmeld Citér

24. august 2016

Mo9ca

Hvis man søger på Fødsel i vand Skejby, kan man få en gennemgang af det hele derude, og der skriver de at de har et special kar, det er ikke helt rundt, men ligner heller ikke de alm. aflange :-)

Prøver lige at vedhæfte her - http://np.netpublicator.com/netpublication/n74187616

Perfekt mand. Det specialdesignede er lige præcis sådan et jeg tænker på. Tusind tak for linket

Så håber jeg bare, at det er ledigt når tiden kommer.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.