Valg af tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. august 2016

Nakedasja

Jeg har kigget på disse to på Ikeas hjemmeside:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10248519/

Jeg havde egentlig tænkt mig en fra Kære børn, men jeg kan næsten forstå på forskellige sider på nettet, at de dyre ikke nødvendigvis er de bedste..

Den der Gulliver har vundet en tænk test, vidst nok fra 2013.

Er der nogle af jer, der kan anbefale eller fraråde en af ovenstående?

Jeg vil så gerne købe noget ordentligt til min første bebs, men er samtidig på SU og hvis der er alternativer der er tilsvarende gode til lavere pris, prioriterer jeg også det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

SofiaMik

Vi har haft Ikeas tremmeseng og kan bestemt anbefale den. I dag kan man jo få den i flere farver og med endnu smartere detaljer og jeg ville helt sikkert købe den igen.

Anmeld Citér

9. august 2016

Nakedasja

SofiaMik skriver:

Vi har haft Ikeas tremmeseng og kan bestemt anbefale den. I dag kan man jo få den i flere farver og med endnu smartere detaljer og jeg ville helt sikkert købe den igen.

Hvilken en har I?

Jeg tænker at der ikke er den store forskel rent sikkerhedsmæssigt eller komfort, men at forskellen ligger i udskæringen på de to jeg har linket til.. De er begge lavet af samme materiale.

Anmeld Citér

9. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Nakedasja skriver:

Jeg har kigget på disse to på Ikeas hjemmeside:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10248519/

Jeg havde egentlig tænkt mig en fra Kære børn, men jeg kan næsten forstå på forskellige sider på nettet, at de dyre ikke nødvendigvis er de bedste..

Den der Gulliver har vundet en tænk test, vidst nok fra 2013.

Er der nogle af jer, der kan anbefale eller fraråde en af ovenstående?

Jeg vil så gerne købe noget ordentligt til min første bebs, men er samtidig på SU og hvis der er alternativer der er tilsvarende gode til lavere pris, prioriterer jeg også det

Jeg kender ikke nogle af dem, da jeg selv købte en gammel brugt tremmeseng som har tjent min datter godt. 

Men umiddelbart tænker jeg at det vigtigeste ved en tremmeseng er at bunden kan hæves og siden kan sænkes/tages af. Og at den selvfølgelig er stabil og solid så den ikke vælter når den lille står og hopper i sengen

Anmeld Citér

9. august 2016

SofiaMik

Hvilken en har I?

Jeg tænker at der ikke er den store forskel rent sikkerhedsmæssigt eller komfort, men at forskellen ligger i udskæringen på de to jeg har linket til.. De er begge lavet af samme materiale.

Det er en Hensvik. Vi har brugt deres sengehest Vikare, når vi har lavet den om til juniorseng. I sin tid havde de også nogle plastik kantbeskyttere, så sengen ikke blev grim af bidemærker, når de bliver store nok til at stå op og bide i kanten.

Anmeld Citér

9. august 2016

Nakedasja

MummiT skriver:

Jeg kender ikke nogle af dem, da jeg selv købte en gammel brugt tremmeseng som har tjent min datter godt. 

Men umiddelbart tænker jeg at det vigtigeste ved en tremmeseng er at bunden kan hæves og siden kan sænkes/tages af. Og at den selvfølgelig er stabil og solid så den ikke vælter når den lille står og hopper i sengen

Okay :-)
Og nu spørger jeg bare, hvorfor er det vigtigt at siden kan tages af?

Anmeld Citér

9. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Nakedasja skriver:

Okay :-)
Og nu spørger jeg bare, hvorfor er det vigtigt at siden kan tages af?

Altså super vigtigt er det nok ikke, men det gør det nemmere når barnet bliver større, så de kan have tremmesengen længere. Min datter kravler selv ind og ud af sin seng og har gjort det siden hun var 15 mdr. Det kunne hun ikke hvis siden ikke kunne sættes ned, og det gør bare mange ting nemmere. Samtidig kan hun også beholde tremmesengen længere, hvilket jeg synes er rigtig rart da hun tonser rundt når hun sover, så ville være bange for at hun faldt ud af en junior seng

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.