Indslag til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2016

Jeasor85

Jeg skal snart til bryllup og vil gerne lave er indslag af en slags. Jeg tænker det vil være sjoveste med noget der er lidt anderledes end en almindelig tale eller sang. Samtidig gider jeg ikke det der altid bliver lavet til et bryllup (malerier, små sedler i en æske som åbnes på deres 1 års bryllupsdag, gætteleg hvor de sidder med ryggen til hinanden). 

Er der nogen der haf nogle gode ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

An&Jo

Da jeg blev gift havde vores vej lavet et indslag.. Der havde de fundet på at lave det som om at posten havde en masse breve til dem fra forskellige steder og firmaer og indeni dem stod der så en masse sjove citater vi havde sagt eller ting vi havde gjort det blev gjort ret festligt med noget på svensk (fordi jeg havde været i Sverige og ikke havde shoppet ret meget) og andet blev der brugt effekter til.. Så blev der læst op at Cult havde skrevet at de var løbet tør for mokai fordi mændene på vejen gerne fik en fyraftensøl som så var mokai hos os.. Det var ret sjovt og selvom jeg er skilt nu så er det faktisk en ting fra brylluppet jeg aldrig ville glemme

Anmeld Citér

9. august 2016

Lisette W

Jeasor85 skriver:

Jeg skal snart til bryllup og vil gerne lave er indslag af en slags. Jeg tænker det vil være sjoveste med noget der er lidt anderledes end en almindelig tale eller sang. Samtidig gider jeg ikke det der altid bliver lavet til et bryllup (malerier, små sedler i en æske som åbnes på deres 1 års bryllupsdag, gætteleg hvor de sidder med ryggen til hinanden). 

Er der nogen der haf nogle gode ideer?

Jeg har lige været gæst til et bryllup hvor brudens veninder havde købt et poloraid kamera og en bog. De holdt en tale og bad alle om at få taget et billede, klistre det ind i bogen og skrive en hilsen til brudeparret. Der var masser af klistermærker og ting man kunne pynte siderne med, og det blev nogle ret sjove billeder der blev taget. 

Anmeld Citér

9. august 2016

Leneur

Vi hyrede en sanger til min kusines og hendes mands bryllup, som lavede et potpourri af 3 af deres yndlings kærlighedssange. Det faldt i rigtig god jord... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.