svær og få til og sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2016

brevkassen-37115

Hej alle sammen. 

Har en lille dreng på 3 1/2 måneder.

Fra den ene dag til den anden var han bare svær og få til og sove. 

Har altid ammet og vugget ham i søvn ( ved godt det en dårlig vane, og han skal af med den på et tidspunkt ) Men heller ikke det virker mere. Det har varet i lidt over 2 uger nu, og prøver at lave putteritual, ( nattøj på, på puslebordet med snak, ammes også ligger jeg ham med sang )  men han skriger bare sine lunger ud og er virkelig ked af det. Om jeg ligger ham i armene eller sin seng og synger for ham er ligemeget, ingenting hjælper. 

Er også begyndt og få problemer med hans lurer om dagen. Kan kun få ham til og sove ved at trille en tur i barnevognen. Og skal man endelig bruge putteritual om dagen også ?

Har i nogle ideer så kom med dem. Hvordan putter i jeres babyer ? 

alt hjælp søges. 

Mor som savner sin glade baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Mor til guldklumpen

Kan du ikke gå en aften tur med ham i barnevognen? Det gjorde jeg med min søn i en periode. Ellers vil jeg anbefale du anskaffer dig en slyngevugge den var min redning. Og dårlige vaner han er så lille det er der ikke noget der hedder. 

Anmeld Citér

8. august 2016

brevkassen-37115

Vil helst undgå og skulle ned hver aften i barnevogn. Men har tænkt tanken om han måske ikke bliver mæt nok af min mælk ? Men altså det ved jeg ikke om det kan komme fra den ene dag til den anden. Og han vejer hvad han skal. 

Anmeld Citér

9. august 2016

Kattha

brevkassen-37115 skriver:

Hej alle sammen. 

Har en lille dreng på 3 1/2 måneder.

Fra den ene dag til den anden var han bare svær og få til og sove. 

Har altid ammet og vugget ham i søvn ( ved godt det en dårlig vane, og han skal af med den på et tidspunkt ) Men heller ikke det virker mere. Det har varet i lidt over 2 uger nu, og prøver at lave putteritual, ( nattøj på, på puslebordet med snak, ammes også ligger jeg ham med sang )  men han skriger bare sine lunger ud og er virkelig ked af det. Om jeg ligger ham i armene eller sin seng og synger for ham er ligemeget, ingenting hjælper. 

Er også begyndt og få problemer med hans lurer om dagen. Kan kun få ham til og sove ved at trille en tur i barnevognen. Og skal man endelig bruge putteritual om dagen også ?

Har i nogle ideer så kom med dem. Hvordan putter i jeres babyer ? 

alt hjælp søges. 

Mor som savner sin glade baby 

Da min datter var omkring de 4 måneder, var der også problemer.. det hjalp at svøbe hende ind i hendes tæppe, og så vugge lidt. Så blev hun pakket ud igen efter hun var faldet i søvn. Der kom mere ro på kroppen på den måde.. Måske ville det hjælpe?

Anmeld Citér

9. august 2016

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.