Åh er i syv sind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis
MyLove E skriver:

Hej. Jeg er lidt i syv sind ovee hvad jeg skal gøre af min brudebuket!

Nu har den stået i 6 år og samler bare støv og spindelvæv  

Der er ikke en helt almindelig buket, så den kan ikke bare hænge pænt. 

Synes i jeg skal lade den stå eller smide den ud? Jeg har et rigtig flot billede af den fra selve dagen som jeg så kunne hænge op

Jeg ville smide den ud, når den ser så afpillet ud. Min har 4 år gammel, og stadig intakt med alle blade. Man skal hænge den i et lunt lokale med hovedet nedad og løbende spraye den med hårlak, men der er jo lidt sent at gøre noget ved nu��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

MyLove E

nemisis skriver:

Jeg ville smide den ud, når den ser så afpillet ud. Min har 4 år gammel, og stadig intakt med alle blade. Man skal hænge den i et lunt lokale med hovedet nedad og løbende spraye den med hårlak, men der er jo lidt sent at gøre noget ved nu��

Den er ikke afpillet og kan ikke rigtig hænge på hovedet! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. august 2016

esioul

MyLove E skriver:

Den er ikke afpillet og kan ikke rigtig hænge på hovedet! 

Jeg ville smide den ud.

Anmeld Citér

8. august 2016

klmf

Den havde ikke holdt så længe hjemme ved mig. Jeg er blevet meget bedre til at lade være med at beholde ting for deres sentimentale værdi og beholder kun ting, der rent faktisk har en praktisk / anvendelig / æstetisk værdi. Min brudebuket blev sat på min mormors gravsted og så herpet ud efterfølgende. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Abracadabra

Min var næsten kun roser, som jo tørrer ret fint ind. Derudover var den lille og kompakt. Den står her stadig. 

Din er ikke rigtigt tørret pænt ind - i mine øjne ligner den en lyserød mutant-edderkop fra fremtiden. 

Den må ud.

Anmeld Citér

9. august 2016

Bshizzle

Abracadabra skriver:

Min var næsten kun roser, som jo tørrer ret fint ind. Derudover var den lille og kompakt. Den står her stadig. 

Din er ikke rigtigt tørret pænt ind - i mine øjne ligner den en lyserød mutant-edderkop fra fremtiden. 

Den må ud.

Mutant edderkop fra fremtiden..!!!

Enig med de andre.. Jeg ville osse smide den ud. 

Du har et smukt billede af den, som ville være fint at hænge op istedet 

Da min kæreste friede til mig for snart 2 år siden (i know.. Bryllup burde vi sku nosse os sammen til snart!) da fik jeg 600 langstilket roser ! (YES!) 

Prøvede at gemme nogle af dem, men enten gik der mug i dem under tørringen eller så var de bare ikke pæne som pynt! 

DOG.. Har jeg gemt/presset en masse af bladene i håb om de måske kunne bruges til brylluppet. 

Anmeld Citér

9. august 2016

GrønStjerne

Enig med de andre. Den er meget smuk på billedet, men den gør sig ikke rigtig godt når de grønne er tørret ind, og med alt det støv den samler.

Hæng billede af den op i stedet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.