Skridsikre knæbånd, til baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
10 svar
2 synes godt om
7. august 2016

Mullesmith

Jeg er på udkig efter sådan nogen skridsikre knæbeskyttere til baby der skal lære at kravle. Nogen der har nogen de vil sælge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Jeg er på udkig efter sådan nogen skridsikre knæbeskyttere til baby der skal lære at kravle. Nogen der har nogen de vil sælge? 

En billig og nem løsning - køb strømper med gummi dutter i h&m og klip spidsen af tæerne af. Så kan de sidde på knæene og fungerer ligeså godt som dem man kan købe.  

Men ellers bortset fra det. Så har babyer ikke behov for dem for at lærer at kravle. Det kommer helt automatisk

Anmeld Citér

7. august 2016

Mullesmith

Diosa85 skriver:

En billig og nem løsning - køb strømper med gummi dutter i h&m og klip spidsen af tæerne af. Så kan de sidde på knæene og fungerer ligeså godt som dem man kan købe.  

Men ellers bortset fra det. Så har babyer ikke behov for dem for at lærer at kravle. Det kommer helt automatisk

Det er mest fordi der er svært for ham når vi har trægulv overalt.  Tænkte lidt på bare at købe et billigt tæppe, med skridsikker bund som han kan ligge og lege på, så kan han nemmere stå fast. Men god ide med strømperne.

Anmeld Citér

8. august 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Det er mest fordi der er svært for ham når vi har trægulv overalt.  Tænkte lidt på bare at købe et billigt tæppe, med skridsikker bund som han kan ligge og lege på, så kan han nemmere stå fast. Men god ide med strømperne.

Det kan du også gøre. Men han kan nu også sagtens lærer at kravle uden. Han tilpasser sig og finder fidusen  

Strømperne er ihvertfald en billig og alternativ løsning. Plus de er også længere og glider ikke ligeså nemt ned som de der ho baby go knæ beskyttere

Anmeld Citér

8. august 2016

Mortilah

Vi har ogsaa trægulv over det hele, gammelt plankegulv med huller i alle fugerne. Jeg troede heller ikke det var optimalt til at kravle på- alligevel kravlede min datter fint fra hun var 6 mdr. Jeg tror ikke strømper eller knædimser havde gjort hun var hurtigere.. de kan sagtens uanset hvor glat gulvet måtte være. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Billefamilie

http://www.houseofkids.dk/maerker/go-baby-go/

Det her er et super godt mærke til ikke mange penge. Der er både strømper, strømpebukser og sådan nogle man sætter uden på bukserne. Kan varmt anbefales!

Anmeld Citér

16. august 2016

BabyDaddy

Hej

Jeg har et sæt af dem på billedet, de er nye og ubrugte - dem må du gerne købe til 60 kr.

Jeg har også andre farver hvis det er.

Baby Infant Toddler Kids Soft Anti-slip Safety Crawling Elbow Cushion Knee Pad

Mvh.

Anmeld Citér

16. august 2016

Mullesmith

BabyDaddy skriver:

Hej

Jeg har et sæt af dem på billedet, de er nye og ubrugte - dem må du gerne købe til 60 kr.

Jeg har også andre farver hvis det er.

Baby Infant Toddler Kids Soft Anti-slip Safety Crawling Elbow Cushion Knee Pad

Mvh.

Hvor bor du? 

Anmeld Citér

16. august 2016

BabyDaddy

Jeg bor i Egå - ved Århus

Jeg kan også sende dem for 27 kr. 

Anmeld Citér

16. august 2016

Mullesmith

BabyDaddy skriver:

Jeg bor i Egå - ved Århus

Jeg kan også sende dem for 27 kr. 

Jeg springer over, men ellers tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.