Ses uden sex, unormal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
10 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2016

Anonym trådstarter

Er det unormalt at ses med fyre/mænd uden at ville ha sex med dem? Sidst jeg var single var jeg 16 år og der var det okay bare at kysse og nusse og sige at man ikke var klar til sex. Nu er jeg single igen, 26 år. Og jeg er stadig typen der ikke har sex før jeg ligesom har noget fast med en bestemt. Men. Jeg bliver valgt fra fordi det åbenbart er unormalt at man som voksen siger at man ikke er klar til sex på første eller andet møde. Er det virkelig så underligt ikke at ville ha sex før man er forelsket og har haft snakken om ikke at date andre?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Anonym

I min verden er det ikke unormalt. Men da jeg blev alene, kunne jeg godt mærke at det ikke var nemt at få nærhed uden at det skulle være sex. 

Jeg har det som dig, at jeg gerne vil lære en fyr at kende før jeg giver mig fuldt ud. Hvad grunden er, ved jeg ikke. Det giver bare mest mening for mig. 

Da jeg mødte min nuværende kæreste for 3,5 år siden, gjorde det klart at jeg havde brug for at lære ham at kende og havde brug for nærhed og kropslig kontakt, uden at det skulle føre til sex. Jeg tænkte at det måtte så bære eller briste, selvom jeg syntes han virkede sød. Men jeg følte ikke for at vi skulle lære hinandens sexuelle kompentencer først.

Han valgte at vente på at jeg blev klar og accepterede det fuldstændig og respekterede min grænse. Men det kan godt være at det er et fåtal af mænd der tænker sådan? 

Når vi taler om det, siger han at han havde lyst til sex, men i den sammenhæng var sex ikke alt, da han havde nogle stærke følelser for mig og han ønskede vores forhold udviklede sig til noget seriøst. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Kay

Det kommer an på hvor du finder dine dates  fx. Tinder appen er jo lavet sådan at det gør uforpligtende sex nemt... og derfor er der mange der ser det som en sex dating app...

jeg vil ikke syntes du er unormal  men måske de fyre du vælger har andre intentioner med date end dig? 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Er det unormalt at ses med fyre/mænd uden at ville ha sex med dem? Sidst jeg var single var jeg 16 år og der var det okay bare at kysse og nusse og sige at man ikke var klar til sex. Nu er jeg single igen, 26 år. Og jeg er stadig typen der ikke har sex før jeg ligesom har noget fast med en bestemt. Men. Jeg bliver valgt fra fordi det åbenbart er unormalt at man som voksen siger at man ikke er klar til sex på første eller andet møde. Er det virkelig så underligt ikke at ville ha sex før man er forelsket og har haft snakken om ikke at date andre?  

Jeg er kvinde, og det der gad jeg ikke (hvis du var en fyr), hvis jeg er tiltrukket af vedkommende, så vil jeg gerne prøvekøre og se pakken, for sex er en kæmpe stor del af et forhold, så det skal bare fungere, og så er det også nemmere at bygge ovenpå bagefter.

Anmeld Citér

7. august 2016

MysteriousAngel

Jeg har altid knaldet på 1. date. Dengang jeg var single. Simpelthen fordi, sex skal fungere. Hvis det fungerer er det kun 10% af et parforhold, hvis ikke det fungerer er det 90%. Derfor så var det nemmest at gøre det først. Så fandt man ud at om man overhovedet kunne sammen. Og så kan man det andet bagefter. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

da jeg mødte min kæreste, ville jeg gerne putte, kysse med ham. Men ikke have sex. Vi havde ikke sex før vi havde kommet sammen i en måned. Dette var han indforstået med,

Anmeld Citér

7. august 2016

Ena

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det er unormalt, men jeg ville selv undre mig, hvis den mand jeg datede ikke var interesseret i sex før vi var kærester. Og for at være helt ærlig, ville vi nok af den grund ikke blive kærester. 

Men hvis du ikke har lyst, skal du naturligvis ikke gøre det. Du ville få det skidt med dig selv. Så hellere vente til der dukker en mand op, der har det fint med at vente og måske endda en mand, der har det ligesom dig.

God jagt 

Anmeld Citér

7. august 2016

JeanMckinley

Havde ikke sex med min kæreste før vi havde været sammen i 6 måneder

Vi har nu været sammen i over 5 år. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Dorthe1986

Sex er utroligt vigtigt for mig, så jeg venter ikke ret længe med at have sex. Gerne første date. Men sex er jo forskelligt fra person til person. Nogle tillægger det følelser, andre ser bare sex som sex. Jeg gør begge dele alt efter hvad jeg nu synes. Men ville aldrig vente med sex.

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym

Godt råd:. Hvis du ikke er klar til sex på første eller anden date så mød dem ude og spis middag eller gå i biografen eller på bar og få nogle drinks. En fyr der har en date hjemme vil med meget få undtagelser tænke i sex baner.

Det er er normalt at prøve det af forholdsvist tidligt.

Jeg tænker du måske med fordel kan dele sex op i to: 1)nydelse og tilfredstillelse - her behøver der ikke være de store følelser eller læren hinanden at kende 2) sex koblet med kærlighed i et fast forhold

Du er single nu.. Se det som om at du skal prøve nogle uforpligtende forhold af som kan udvikle sig eller ej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.