I min verden er det ikke unormalt. Men da jeg blev alene, kunne jeg godt mærke at det ikke var nemt at få nærhed uden at det skulle være sex.
Jeg har det som dig, at jeg gerne vil lære en fyr at kende før jeg giver mig fuldt ud. Hvad grunden er, ved jeg ikke. Det giver bare mest mening for mig.
Da jeg mødte min nuværende kæreste for 3,5 år siden, gjorde det klart at jeg havde brug for at lære ham at kende og havde brug for nærhed og kropslig kontakt, uden at det skulle føre til sex. Jeg tænkte at det måtte så bære eller briste, selvom jeg syntes han virkede sød. Men jeg følte ikke for at vi skulle lære hinandens sexuelle kompentencer først.
Han valgte at vente på at jeg blev klar og accepterede det fuldstændig og respekterede min grænse. Men det kan godt være at det er et fåtal af mænd der tænker sådan?
Når vi taler om det, siger han at han havde lyst til sex, men i den sammenhæng var sex ikke alt, da han havde nogle stærke følelser for mig og han ønskede vores forhold udviklede sig til noget seriøst. 
Anmeld
Citér