Varmt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2016

Dreng april

Hej, Jeg vil hører om der er andre som kender til at have et varmt barn. Min baby på 4 mdr. er ofte kun indført ble, da han ikke kan holde ud at have en body på ret langt tid af gangen. 

Han bliver hurtigt utilpas og pylret både når han er hjemme og ude hos andre. 

Har I nogle gode råd til at kunne afhjælpe problemet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

LLT.

Dreng april skriver:

Hej, Jeg vil hører om der er andre som kender til at have et varmt barn. Min baby på 4 mdr. er ofte kun indført ble, da han ikke kan holde ud at have en body på ret langt tid af gangen. 

af med klunset, bare undgå træk så de ikke bliver forkølet, her har jeg 1 frossenpind og to der sagtens kunne løbe i bar mås selv om det var vinter 

Anmeld Citér

4. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Dreng april skriver:

Vi har også et varmt barn. Til at starte med har vi fået temp.målere op flere steder i hytten.

Fx hjemme hos min mor er der som regel 24 grader. Vores datter koger altid der! Hjemme hos os har vi kun omkring 20-max 22 grader. Andre siger at vi har det køligt, men vores datter har det stadigvæk varmt nogle gange. 

Men sørg for at der ikke er træk, og så ellers af med tøjet. Men tjek lige temperaturen. 

Anmeld Citér

4. august 2016

MorTil3+

Vi har to varme børn og et 'koldt' barn og det er ikke altid helt nemt. Vi har omkring 20-22 grader herhjemme, de to store render tit rundt kun i undertøj hvor den mindste altid har lange bukser, strømper og langærmet på

Anmeld Citér

5. august 2016

Dreng april

SDD skriver:

Vi har også et varmt barn. Til at starte med har vi fået temp.målere op flere steder i hytten.

Fx hjemme hos min mor er der som regel 24 grader. Vores datter koger altid der! Hjemme hos os har vi kun omkring 20-max 22 grader. Andre siger at vi har det køligt, men vores datter har det stadigvæk varmt nogle gange. 

Men sørg for at der ikke er træk, og så ellers af med tøjet. Men tjek lige temperaturen. 

Okay tak for rådene ��.  

Lige pt. bor vi i en lejlighed og den er svær at regulere specielt her i sommeren eller ved dage hvor luft fugtigheden er høj. 

Så tror først det vil kunne blive bedre for ham når vi enten får en have eller en terrese for at kunne få mere gennemtræk i lejligheden. 

Anmeld Citér

5. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Dreng april skriver:

Min datter er født midt i en hede bøgle (sommer '14) og vi boede i en dårligt isoleret taglejlighed = meget meget varmt.

Åbne vinduer og en ventilater var det eneste der kunne skabe nok luftcirkulation til at det var nogenlunde til at holde ud at være der. Og selv med det havde hun ganske enkelt ikke tøj på de første par måneder af hendes liv. Det var først omkring slutningen af august at det var køligt nok til at hun kunne holde ud at have tøj på, så indtil da havde hun kun ble på døgnet rundt, og så en stofble over sig når vi var ude eller hun skulle sove.

Anmeld Citér

5. august 2016

anonym12

Vi har en varm dreng og er glade for uld og silke, da det tempere ham bedre end bomuld og vi undgår helt kunststof

Anmeld Citér

5. august 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Dreng april skriver:

Okay tak for rådene ��.  

Lige pt. bor vi i en lejlighed og den er svær at regulere specielt her i sommeren eller ved dage hvor luft fugtigheden er høj. 

Så tror først det vil kunne blive bedre for ham når vi enten får en have eller en terrese for at kunne få mere gennemtræk i lejligheden. 

Vi boede også i lejlighed den første sommer med vores datter. Uden altan/dør/andet, kun vinduer vi ikke kunne åbne for meget pga vores indekat(boede på 2. Sal). 

Vi havde 29 grader i 3 uger i træk i vores lejlighed. Om natten var den så nede på 28. 

hvis I har det lige så varmt, kan jeg virkelig godt forstå at jeres lille baby har det ulideligt varmt. Husk på at de er ikke gode til at regulere temperaturen, som vi. 

men ja, af med tøjet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.