Der hænger noget ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hun skriver lige UNDER skedeåbningen, hvilket jeg opfatter som mellemkødet hen til anus, men måske er det de ydre skamlæber?

Det er svært at forklare, det er lige ved åbningen, men ikke helt nede ved mellemkødet. Det er ikke skamlæberne

det føles som om det er noget der engang har siddet fast, men nu nærmest bare hænger lidt mere løst. Og har ikke lige lyst til at tage billede

må til lægen, håbede bare nogen kunne fortælle mig at det var helt normalt og det gik væk igen. Men må nok hellere afsted, hader bare læger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Mo9ca

SofiaMik skriver:

Hun skriver lige UNDER skedeåbningen, hvilket jeg opfatter som mellemkødet hen til anus, men måske er det de ydre skamlæber?

Arh ja da. Måske, men det kunne godt lyde som bunden af skeden hen i mod anus.

Anmeld Citér

5. august 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Det er svært at forklare, det er lige ved åbningen, men ikke helt nede ved mellemkødet. Det er ikke skamlæberne

det føles som om det er noget der engang har siddet fast, men nu nærmest bare hænger lidt mere løst. Og har ikke lige lyst til at tage billede

må til lægen, håbede bare nogen kunne fortælle mig at det var helt normalt og det gik væk igen. Men må nok hellere afsted, hader bare læger 

Er du blevet klippet eller revnede du nogen steder under fødslen og hvis ja, blev du så syet?

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg revnede ja, og blev syet

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Er du blevet klippet eller revnede du nogen steder under fødslen og hvis ja, blev du så syet?

Hov glemte at citere dig, man ja blev syet

Anmeld Citér

5. august 2016

SofiaMik

Hov glemte at citere dig, man ja blev syet

Det kan være, at du er blevet syet forkert sammen eller syningen er gået op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.