Fotograf i Haderslev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2008

ann-kristina

Hej
Er der nogen der kender en god fotograf i Haderslev eller omegn. Evt Kolding eller Aabenraa?
Vi har et super godt billede af vores ældste datter fra da hun var knapt 1 år gammel. Det er i sort/hvid og hvor hun sidder med bar overkrop. Det er bare så super godt. Det var fra en konkurrence der var i photocare om byens sødeste baby. Nu har vi så haft den yngste med i samme konkurrence og billedet er bare så dårligt. Jeg havde ellers tænkt at det skulle op på væggen ved siden af det andet, men det vil jeg ikke.

Så tøser er der nogen der kender en god fotograf???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Pia.

Nej jeg kender desværre ikke nogen... men hvorfor gør du det ikke selv...

Sæt hende med en god baggrund (tag evt. et lagn og læg bag hende) og med bar overkrop sæt dig ned i samme højde som hende, så billedet ikke bliver taget oppe fra eller nede fra, det er vigtigt det er øjne mod øjne.... få det forstøret op i den størrelse som passer til det andet... hvis du har et digital kamera så kan du jo tage 50 forskellige billder og vælge det bedste... - Vi har lige købt en rigtig god Hp-printer som kan printe helt op i A3 - vi laver mange billeder selv og jeg elsker at lave dem om til sort/hvid og i det hele taget bare lege med dem....

Jeg ville gerne havde hjulpet dig hvis det havde været på den anden side af broen...;)

Håber du finder en god løsning...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. april 2008

Mimic

Meta andersen er suveræn... hvis hun eksisterer endnu
hun har taget billeder både til konfirmation og dåb i vores familie:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.