skal jeg sende en ansøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2016

Anonym trådstarter

min mand og jeg sidder stramt i det, når jeg kun får SU, så vi er derfor blevet enige om at jeg skal have et studiejob.

min mand har så fundet en stilling med noget chat, som han har opfordret mig til at søge, da der er frie arbejdstider, men da jeg gik ind for at udfylde ansøgningsskemaet var der tre eksempler på mulige beskeder jeg ville kunne modtage, og så skulle jeg give mit bud på hvad jeg ville svare. To af beskederne var direkte af erotisk karakter fik mig til at føle jeg sad ved en sexlinie (den ene spurgte direkte hvilke frække ting jeg kunne forestille mig at vi gjorde ved hinanden).

Jeg er blevet lidt betænkelig ved at skulle arbejde der, for jeg har aldrig brudt mig at flirte med fremmede - jeg ved godt at det ikke er mig som person at de beskeder er til, men alligevel.

Jeg vil allerhelst glemme den stilling, men samtidig føler jeg ikke at jeg kan være det bekendt mod min mand når vi nu sidder så hårdt som vi gør.

Hvad ville I have gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

min mand og jeg sidder stramt i det, når jeg kun får SU, så vi er derfor blevet enige om at jeg skal have et studiejob.

min mand har så fundet en stilling med noget chat, som han har opfordret mig til at søge, da der er frie arbejdstider, men da jeg gik ind for at udfylde ansøgningsskemaet var der tre eksempler på mulige beskeder jeg ville kunne modtage, og så skulle jeg give mit bud på hvad jeg ville svare. To af beskederne var direkte af erotisk karakter fik mig til at føle jeg sad ved en sexlinie (den ene spurgte direkte hvilke frække ting jeg kunne forestille mig at vi gjorde ved hinanden).

Jeg er blevet lidt betænkelig ved at skulle arbejde der, for jeg har aldrig brudt mig at flirte med fremmede - jeg ved godt at det ikke er mig som person at de beskeder er til, men alligevel.

Jeg vil allerhelst glemme den stilling, men samtidig føler jeg ikke at jeg kan være det bekendt mod min mand når vi nu sidder så hårdt som vi gør.

Hvad ville I have gjort?

Du skal da ikke lave noget du ikke synes er særlig rart. Men tænk over det en ekstra gang, og ikke kun med stram økonomi som udgangspunkt. Men mere om det nu alligevel godt kunne være en sjov udfordring for dig. Måske er din "grænse" ikke så fastsat som du tror og godt kan rykkes ved lidt granskning. Men selvfølgelig, er det ikke dig, så er der altså andre jobs at søge derude.

Men hvad er det for en stilling? Fulgte der slet ingen jobbeskrivelse med?

Anmeld Citér

4. august 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvad ville I have gjort?

Ved din mand godt hvad det er for et arbejde han opfordrer dig til at søge?

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Du skal da ikke lave noget du ikke synes er særlig rart. Men tænk over det en ekstra gang, og ikke kun med stram økonomi som udgangspunkt. Men mere om det nu alligevel godt kunne være en sjov udfordring for dig. Måske er din "grænse" ikke så fastsat som du tror og godt kan rykkes ved lidt granskning. Men selvfølgelig, er det ikke dig, så er der altså andre jobs at søge derude.

Men hvad er det for en stilling? Fulgte der slet ingen jobbeskrivelse med?

Jo, der var en jobbeskrivelse.

Som ansat er man anonym, og arbejder hjemmefra mens man chatter med folk, og at man bliver betalt efter hvor mange beskeder man besvarer. Der står i jobannoncen at nogle af beskederne kan være af erotisk karakter. 

Anmeld Citér

4. august 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Ved din mand godt hvad det er for et arbejde han opfordrer dig til at søge?

Han siger selv at han havde trykket frem indtil han nåede ansøgningsformen.

Han har altid været udadvendt og haft ved at flirte med/smigre andre, men det har jeg aldrig været god til.

Anmeld Citér

4. august 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jo, der var en jobbeskrivelse.

Som ansat er man anonym, og arbejder hjemmefra mens man chatter med folk, og at man bliver betalt efter hvor mange beskeder man besvarer. Der står i jobannoncen at nogle af beskederne kan være af erotisk karakter. 

Okay, men hvis du bare ikke har lyst overhovedet, skal du ikke tvinge dig selv. Du skal jo ikke være ked af dit job. Ellers kan din mand vel ansøge, hvis han presser sådan på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.