Leder efter nye veninder:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.678 visninger
20 svar
22 synes godt om
4. august 2016

Enheldigkartoffel

Hej derude 

Jeg leder efter nogle nye veninder i Københavnsområdet, meget gerne andre mødre 

Jeg er i 20'erne, førstegangsmor til baby E og arbejder på kontor i København. Elsker kaffe, gode ture / oplevelser og bare at sniksnakke om hverdagens trummerum 

Det ville være skønt at lære nogle flere mødre at kende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2016

Wallflower

Jeg kunne måske godt være interesseret 

Jeg er i starten af 20'erne, under uddannelse og mor til C på snart 9 mdr. Men folk med børn i min omgangskreds er lidt en sjældenhed så kunne helt sikkert godt bruge flere venner med børn 

Så jeg frisk hvis det er 

Anmeld Citér

7. august 2016

Enheldigkartoffel

Wallflower skriver:

Jeg kunne måske godt være interesseret 

Jeg er i starten af 20'erne, under uddannelse og mor til C på snart 9 mdr. Men folk med børn i min omgangskreds er lidt en sjældenhed så kunne helt sikkert godt bruge flere venner med børn 

Så jeg frisk hvis det er 

Ih det lyder hyggeligt! Hvor henne i København bor I?  Og undskyld mit sene svar, jeg har ikke lige været på baby.dk de sidste par dage 

Det er også derfor jeg søger, jeg har ikke ret mange i min omgangskreds med børn og det kunne være hyggeligt især med nogle jævnaldrende som din er

Anmeld Citér

7. august 2016

Xolia

Enheldigkartoffel skriver:

Hej derude 

Jeg er i 20'erne, førstegangsmor til baby E og arbejder på kontor i København. Elsker kaffe, gode ture / oplevelser og bare at sniksnakke om hverdagens trummerum 

Hej, ved ikke om jeg kunne være et bud.

Bor i Måløv, er 36 år og har 4 børn i alderen 1-12.

Min omgangskreds er ikke voldsom stor, og de der er bor ikke så tæt på.

Hilsen Dina 

Anmeld Citér

7. august 2016

Wallflower

Ih det lyder hyggeligt! Hvor henne i København bor I?  Og undskyld mit sene svar, jeg har ikke lige været på baby.dk de sidste par dage 

Det er også derfor jeg søger, jeg har ikke ret mange i min omgangskreds med børn og det kunne være hyggeligt især med nogle jævnaldrende som din er

Helt i orden, det skal der også være plads til  Vi bor pt. lidt udenfor København, men jeg er tit derinde. Og vi flytter højst sandsynligt ind til København når jeg forhåbentlig er kommet ind på videregående studie til næste år  Men håber endelig ikke det gør noget at vi bor lidt udenfor byen pt. 

Må hellere også lige sige at vi smutter på ferie i morgen, så hvis du ikke høre noget fra mig så er det derfor og ikke fordi jeg ikke vil svare 

Anmeld Citér

8. august 2016

Babybrain

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har lyst.

Jeg er førstegangsmor i starten af 20'erne og arbejder også på kontor i København.

Anmeld Citér

8. august 2016

Beti89

Jeg kunne også godt være interesseret. Jeg har nemlig selv overvejet at lave sådan et opslag 

jeg er 26 og bor på Amager med min kæreste. Vi er dog ikke forældre (endnu), men er igang med projekt pb og håber det snart lykkedes  jeg mangler også nogle man kan snakke med om alt muligt halløj og især børn og har heller ik mange i min omgangskreds der har fokus på børn el også har de store børn 

Anmeld Citér

8. august 2016

fresia

Profilbillede for fresia

Du må gerne skrive til mig ☺️

Jeg er 24 og bor på Amager ☺️

Anmeld Citér

8. august 2016

Chelle92

Hej derude 

Hej ��

Jeg er 24år, bor på Østerbro, jeg er mor til Daniel på 5år, og blir mor igen i starten af det nye år. 

Jeg er frisk på en ny veninde/nye veninder her i byen, så du er velkommen til at skrive. ��

Anmeld Citér

9. august 2016

Beti89

Tænker at hvis der var flere der var interesseret kunne vi evt. Lave en gruppe på fb el sådan, så ku man jo snakke derinde og evt. Mødes nogle stykker en gang imellem over en kop kaffe eller lignende   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.