!!!! Er den der endelig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
2 synes godt om
3. august 2016

K1807

Hej! Åh, jeg fik denne flotte test ligefør, hvad siger I til den??? Jeg er 3+5 idag, som der står på testen, hvor mange af jer fik en bio? Er min positiv, eller er det en snyder?? 

Knus!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2016

Diosa85

K1807 skriver:

Hej! Åh, jeg fik denne flotte test ligefør, hvad siger I til den??? Jeg er 3+5 idag, som der står på testen, hvor mange af jer fik en bio? Er min positiv, eller er det en snyder?? 

Knus!

Der er ingen tvivl om at den er positiv. :-) 

men statistisk set mht bio så ender 80% af alle graviditeter i sådan en. Derfor det er så vigtigt først at teste når man er gået over tid og ikke før tid

Anmeld Citér

3. august 2016

CC79

Min så også sådan ud da jeg testede 4 dage før tid. Ved jo også godt man bør vente med at teste og ja kender risikoen. Men den blev tydligere hver anden dag og ugen efter første reelle testdag var den helt klar positiv og er nu i 6 uge. Men det kan jo ende tidligt og det hele er jo meget usikkert i første trimester. Så man kan jo kun håbe og vide man tager en risiko ved at teste tidligt. Men håber det bedste for dig og at den bare bliver tydligere herfra.

Anmeld Citér

4. august 2016

K1807

Diosa85 skriver:

Der er ingen tvivl om at den er positiv. :-) 

men statistisk set mht bio så ender 80% af alle graviditeter i sådan en. Derfor det er så vigtigt først at teste når man er gået over tid og ikke før tid

Også selv om det er en dag inden menstruation, at den ser tydelig ud? er chancen så ligeså stor for biokemisk abort? 

Anmeld Citér

4. august 2016

Diosa85

K1807 skriver:

Også selv om det er en dag inden menstruation, at den ser tydelig ud? er chancen så ligeså stor for biokemisk abort? 

Det er sådan at 80% af alle graviditeter går til grunde i den biokemiske periode, i langt de fleste tilfælde opdages det ikke fordi det befrugtede æg blødes ud med menstruationen. 

Risikoen er er den samme uanset om man tester 3+ eller 4+. Ved at vente til man er gået nogle dage over tid så opdages det bare sjældnere da der er stor risiko for at mens når at komme

Anmeld Citér

4. august 2016

K1807

Diosa85 skriver:

Det er sådan at 80% af alle graviditeter går til grunde i den biokemiske periode, i langt de fleste tilfælde opdages det ikke fordi det befrugtede æg blødes ud med menstruationen. 

Risikoen er er den samme uanset om man tester 3+ eller 4+. Ved at vente til man er gået nogle dage over tid så opdages det bare sjældnere da der er stor risiko for at mens når at komme

Okay, tak for svar. Må bare krydse fingre for, at det hele går godt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.