Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Nye stk 50kr
Nye
stk 50kr
Hvor er de fine.
Kan du lave dem i alle farver?
Diosa85 skriver: Hvor er de fine. Kan du lave dem i alle farver?
Tak for det . Disse er nogle som bare skal væk :-) deraf den lave pris .
hvad farve havde du i tankerne ?
bøllen skriver: Tak for det . Disse er nogle som bare skal væk :-) deraf den lave pris . hvad farve havde du i tankerne ?
Jamen den mørkebrune er jeg ret vild med. Men ville egentlig gerne undgå stjernerne
oogså str 74/80
Diosa85 skriver: Jamen den mørkebrune er jeg ret vild med. Men ville egentlig gerne undgå stjernerne oogså str 74/80
Okay . Jeg har ikke mere velour men har noget lækkert blødt brunt fløjlsstof dog kan jeg ikke lave dem til 50kr
bøllen skriver: Okay . Jeg har ikke mere velour men har noget lækkert blødt brunt fløjlsstof dog kan jeg ikke lave dem til 50kr
Kan du evt sende et billede af det stof så jeg kan se farven?
Diosa85 skriver: Kan du evt sende et billede af det stof så jeg kan se farven?
Jo det kan du tro . Tror næsten det er samme farve som dem på billedet . Sender lige når jeg er hjemme
bøllen skriver: Jo det kan du tro . Tror næsten det er samme farve som dem på billedet . Sender lige når jeg er hjemme
Der må du meget gerne. Vil gerne lige se dem ellers tager jeg dem med stjernerne
Diosa85 skriver: Der må du meget gerne. Vil gerne lige se dem ellers tager jeg dem med stjernerne
Ja se jeg har lovet mere end jeg kan holde . Kan sinpethen ikke finde det stof jeg troede jeg havde så har jeg kun alm bomuldsstof .
bøllen skriver: Ja se jeg har lovet mere end jeg kan holde . Kan sinpethen ikke finde det stof jeg troede jeg havde så har jeg kun alm bomuldsstof .
Pyt. Så vil jeg gerne købe de to brune par her med stjerner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128