Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God formiddag.
Jeg lagde et billede op af en graviditetstest igår, som var svagt positiv. Jeg tog så en test mere idag, men den var lidt svagere... Hvad kan det betyde?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: God formiddag. Jeg lagde et billede op af en graviditetstest igår, som var svagt positiv. Jeg tog så en test mere idag, men den var lidt svagere... Hvad kan det betyde?
Har du testet på samme tid i døgnet i går og Idag?
meget kan spille ind, tidspunkt, hvor meget du har drukket osv
Diosa85 skriver: Har du testet på samme tid i døgnet i går og Idag? meget kan spille ind, tidspunkt, hvor meget du har drukket osv
Har du billeder af dine test så man kan sammenligne? Det behøver ikke betyde noget, da det kommer an på mærket og om hvor koncentreret din urin er. Jeg ville købe en clearblue der får du klar besked, og så ville jeg stoppe med at teste.
God-mor skriver: Har du billeder af dine test så man kan sammenligne? Det behøver ikke betyde noget, da det kommer an på mærket og om hvor koncentreret din urin er. Jeg ville købe en clearblue der får du klar besked, og så ville jeg stoppe med at teste.
Du har kommet til at citerer mig. :-)
Diosa85 skriver: Du har kommet til at citerer mig. :-)
Ups.
Den nederste, er den sidste test jeg fik lavet i morges..
Anonym skriver: Den nederste, er den sidste test jeg fik lavet i morges..
Hvad tid på døgnet er de andre test taget i forhold til den i morges ?
Svært at sige.
Abort er jo kun hvis du er + 6 uger.
Inden da,er det er befrugtet æg der kommer ud med menstruationen hvis det.
Det sker ret tit, alt efter hvornår man tester i sin cyklus.
Test igen om et par dage igen.
Jeg kan godt se den er meget svag i forhold til de andre. MEN det behøver ikke betyde at der er noget galt. Men du kan ikke gøre andet end se tiden an selvom det er svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128