Halløj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. september 2009

FruPudderkvast

Så fik vi også en terminsgruppe! Skønt skønt!

Så bliver det nok lidt mere overskueligt end at skrive om en masse forskellige ting i EN tråd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

forår

waaoouu...hehe...velkommen til os sejt

Anmeld

29. september 2009

Mist

Hej De Damer..

Dejligt og se jer her inde.. Stort KNUS fra mig.

Anmeld

1. oktober 2009

prettybutterfly

Hej Tøser, lyder lækkert! Håber i alle har det godt!
Knuser

Anmeld

1. oktober 2009

Mist

Puuh.. Så er flytningen mere eller mindre sat igang.. Vi har 1 weekend tilbage her på Harrestrupvang, d. 10/11. oktober er vi nemlig i Roskilde for at holde fødsesldag for Henrik & jeg selv.. Så der er vi her ikke, også hedder det d. 16-18 Oktober og der flytter vi til Roskilde..

Kan godt mærke min krop IKKE er helt enig med mit hoved ang. og pakke ned. Er bare træt for tiden..

Håber stadig kan ses tøser.

STORT knus
Maria

Anmeld

1. oktober 2009

Mist

Hej Tøser..

Faldt lige over denne her søde hund.. Og faldt mere eller mindre død om af grin.. Syns lige jeg ville dele den med jer..

www.youtube.com/watch

Anmeld

2. oktober 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Puuh.. Så er flytningen mere eller mindre sat igang.. Vi har 1 weekend tilbage her på Harrestrupvang, d. 10/11. oktober er vi nemlig i Roskilde for at holde fødsesldag for Henrik & jeg selv.. Så der er vi her ikke, også hedder det d. 16-18 Oktober og der flytter vi til Roskilde..

Kan godt mærke min krop IKKE er helt enig med mit hoved ang. og pakke ned. Er bare træt for tiden..

Håber stadig kan ses tøser.

STORT knus
Maria

Så varer det ikke længe, hva? Det bliver da dejligt at komme på plads i den nye lejlighed, så I er klar til når Lillepigen kommer til verden

Så kan du jo gå og hygge med at indrette lejlighed (og især børneværelse)..

Uhh, jeg ville elske det

Men ellers håber jeg at du har det godt..

Anmeld

3. oktober 2009

prettybutterfly

Held og lykke med flytningen Maria! Håber du klare den i stiv arm, selvom du ik lader til at have det for godt. Men det er da lækkert det hele når at være på plads før lille Malou ankommer!!!!

Anmeld

3. oktober 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Held og lykke med flytningen Maria! Håber du klare den i stiv arm, selvom du ik lader til at have det for godt. Men det er da lækkert det hele når at være på plads før lille Malou ankommer!!!!

Jeg håber os jeg kan klare mig igennem flytningen.. Men heldigvis kommer min eks-mand og hjælper Henrik med at bære og løfte osv.  så det hjælper lidt på det. Og mine forældre hjælper gerne med og sætte på plads i køkkenet og hænge lamper og tv osv op. Så håber det går..

KNUS til jer alle.

Anmeld

9. oktober 2009

Mist

Så kom dagen hvor jeg fandt ud af hvornår jeg skal flytte..   D. 11/10/2009 pakker vi sammen og flytter til Roskilde.. Glæder mig rigtig meget.

Håber vi snart ses piger.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.