Hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
8 svar
7 synes godt om
2. august 2016

Anonym trådstarter

Mit barns far er sammen med dennes nye kæreste blevet erklæret uegnet som far/forælder. 

Hvad gør jeg nu med vores fælles barn,  han har aldrig været god for hende og vi er i statsforvaltningen flere gange om året. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2016

LeneKE

Anonym skriver:

Mit barns far er sammen med dennes nye kæreste blevet erklæret uegnet som far/forælder. 

Hvad gør jeg nu med vores fælles barn,  han har aldrig været god for hende og vi er i statsforvaltningen flere gange om året. 

Jeg har ingen erfaring indenfor dette, men tænker dog bestemt at du skal ringe til statsforvaltningen og spørge hvordan du skal forholde dig - ved ikke hvordan samvær er nu, men det han kan vel ikke have hende på samvær alene så?

Lene

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Jeg har ingen erfaring indenfor dette, men tænker dog bestemt at du skal ringe til statsforvaltningen og spørge hvordan du skal forholde dig - ved ikke hvordan samvær er nu, men det han kan vel ikke have hende på samvær alene så?

Lene

Tak for råd,  vi venter på møde i statsforvaltningen i forvejen da han har søgt bopæl og fuld forælder myndighed over vores barn. Så vi ender nok i retten 

Anmeld Citér

3. august 2016

LeneKE

Anonym skriver:

Tak for råd,  vi venter på møde i statsforvaltningen i forvejen da han har søgt bopæl og fuld forælder myndighed over vores barn. Så vi ender nok i retten 

Har han søgt det og er erklæret uegnet som forælder? Han lyder da ikke helt klog - håber alt ordner sig for dig og din datter ��

Anmeld Citér

3. august 2016

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Har han søgt det og er erklæret uegnet som forælder? Han lyder da ikke helt klog - håber alt ordner sig for dig og din datter ��

Ja det har han,  det er dumt af ham.  

Anmeld Citér

3. august 2016

Sprit25

Uegnet som forældre? Hvad vil det sige. 

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Uegnet som forældre? Hvad vil det sige. 

De er blevet undersøgt at kommunen,  og det er kommet frem at deres børn skal fjernes hjemme fra da de ikke kan tage være på børnene. Har fået at vide af min datters far at kommunen mener deres børn har været udsat for massivt omsorgssvigt :/

Børnene blev fjernet øjeblikkeligt. 

Vores fælles barn er yngre og h*n var en ups'er han gerne ville have selvom han havde familie.  

Anmeld Citér

7. august 2016

Sprit25

Anonym skriver:

De er blevet undersøgt at kommunen,  og det er kommet frem at deres børn skal fjernes hjemme fra da de ikke kan tage være på børnene. Har fået at vide af min datters far at kommunen mener deres børn har været udsat for massivt omsorgssvigt :/

Vores fælles barn er yngre og h*n var en ups'er han gerne ville have selvom han havde familie.  

Jeg ville ikke udlevere til samværd så! Så måtte de hive mig i retten

Anmeld Citér

7. august 2016

Enheldigkartoffel

Anonym skriver:

Jeg må erklære mig enig med sidste svar du fik. Du skal holde dit barn hjemme og kontakte Statsforvaltningen og få forklaret, at du nægter at udlevere dit barn taget sagens omstændigheder i betragtning!

Det er alvorligt at få fjernet sine børn, det gør de kun i yderste nødstilfælde. Jeg ville derfor være stærkt bekymret hvis mit eget barn skulle til samvær hos en far, der har fået fjernet sine børn.

Nægt ham samvær og kontakt statsforvaltningen med det samme, så de får besked!

Jeg ville undre mig gevaldigt over, hvis han skulle kunne få forældremyndighed taget hans situation i betragtning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.