Plukveer allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.981 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2009

LouiseNielsen

Jeg har i dag haft noget der minder om plukveer, kan det være allerede? Jeg er anden gangs gravid og 12+2 uger henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

LouiseNielsen

Tror bare det er fordi jeg er så skide oppustet, men det føles som da jeg havde plukveer i min første graviditet....

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hmm....det lyder godt nok vildt, hvis du har dem allerede
Kan godt være det bare er maven der driller dig lidt, det kan jo komme til udtryk på mange måder - jeg ved ikke selv hvordan plukkeveer føles!

Det er jo i hvert fald ikke meningen de skal komme så tidligt i graviditeten, så hvis det bliver ved synes jeg lige du skal kontakte din læge eller jordemoder (hvis du da har sådan én endnu)

knus herfra!

Anmeld

29. september 2009

Sara.

Jeg havde under min første graviditet plukveer gennem HELE graviditeten.... så længe de ikke gjorde synderligt ondt var det okay, men hvis der kom mange i rap sku jeg ligge ned og slappe af..... Fødte en uge efter tid så det gjorde ikke noget i den lange ende....

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Du kan sagtens have Plukveer løbende i graviditeten... Men de må ikke gøre ondt..

Anmeld

29. september 2009

frk andreasen

jeg er 15+2 og 2gangs gravid og jeg har haft plukveer siden jeg også var i 12 uge. så det kan man godt, man lægger jo mere mærke til det når man har prøvet det før..
knus tanja

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tænk at I har haft plukkeveer så tidligt
Har altid fået at vide at det skal man ikke have! at det så kan forårsage for tidlig fødsel (meget for tidlig)
Måske jeg lige skal snakke lidt med min mor om det...hun har i hvert fald forstand på det

Anmeld

29. september 2009

frk andreasen

1gang fødte jeg på termins dato og der havde jeg plukveer hele graviditeten igennem. jeg spurgte en sundhedsplejeske på nettet om det var rigtig at jeg allerede kunne mærke det. hun skrev ja. det er helt ufarligt skrev hun bare de ikke gjorde ondt. så jeg skulle ikke være nervøs.. og så længe jeg kan mærke bebsen så er jeg ikke nervøs. har mærket liv i 3 uger nu

Anmeld

29. september 2009

mor-til-vanessa

LouiseLarsen skriver:

Jeg har i dag haft noget der minder om plukveer, kan det være allerede? Jeg er anden gangs gravid og 12+2 uger henne??

tror ikke der er noget farlift i det... der står i min bog at plukveer kommer i ca 18-20 uge. jeg tror jeg fik mine første i uge 16.

tror også det kommer an på hvor "aktiv" man er... jeg får f.eks rigtig mange hvis jeg har lavet meget i løbet af en dag.  de må selvfølgelig ikk gøre ondt, men er jo ikke synderlige behagelige.

men tror det meget forskelligt.mærkede også liv føste gang tidligere end de siger.

knus liv 30+1

Anmeld

29. september 2009

Nybagt mor

Er selv i uge 36 - og er ærligt stadig i tvivl om hvornår jeg har plukveer, og hvordan de føles.
Så mon ikke det er meget forskelligt?

Kh Christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.