Kan i anbefale en kørepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
3 synes godt om
1. august 2016

Loa

Som kan/skal bruges i barnevognen primært. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Fru Ebied

Loa skriver:

Helt klart Sleepbag 

Den er mere let end Voksiposen og kan reguleres i størrelsen. 

Og så kan man vaske den i maskinen på 40 grader.

Anmeld Citér

1. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Loa skriver:

Jeg kan så absolut anbefale en voksi med både vinter og sommerdyne. Jeg købte den da min datter var 4 mdr, og hun sover stadig i den nu hun er blevet 2 år. Tror dog kun lige den overlever vinteren ud, så bliver den vidst for lille. - Men jeg har også en lang pige, kender mange der har brugt den til barnet var helt færdig med at sove lur.

Jeg købte en med bæreplade og det gjorde bare livet nemmere når vi skulle op/ned fra anden sal. 

Derudover synes jeg det er virkelig fedt at der er tænkt så langt at man kan klippe huller i posen (uden at ødelægge den) så man kan bruge enten barnevognssele eller 5-punktsele i klapvogn/autostol. 

Jeg gav 600 kr for min inkl bæreplade og vinter+sommerdyne, købt brugt. Så hvis man ikke har noget imod det er brugt lidt så behøver den ikke koste en formue

Anmeld Citér

2. august 2016

superbaby

Vi har været så glade for vores DuniDuo. Min dreng på 2 1/2 ligger stadig med den. Den er dog ved at være lidt kort .

Man kan vælge mellem forskellige typer dyner, uld og fjer. Kan også se de er begyndt at sælge en model, der er 10 cm længere.

Inde på deres hjemmeside er der en Outlet fane, hvor de sælger 2. sortering til en rigtig god pris. Det tog lang tid før jeg fandt fejlen på vores, det var bare to små fejlfarvede tråde på hver én cm 

Anmeld Citér

2. august 2016

Steffecph

Helt klart Voksi :-) Det er det bedste køb vi har gjort os :-)!

Anmeld Citér

2. august 2016

MissTas

Loa skriver:

Voksi eller Molos  

Anmeld Citér

2. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi er meget glad for vores  DuniDuo pose den til vores pige med uld dyne syntes den er en rigtig lækker kvalitet og der følger bærepladen osse med og så koster den kun halvt så meget som voksi posen og så er den heller ikke så voldsom tyk og stor men det er jo smag og behag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.