Skal jeg droppe min elevplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig med de andre...

er selv udlært administrativ medarbejder men pga allergi kan jeg ikke arbejde med det alligevel..

nu er jeg i gang med at blive detailslagter med delikatesse og det er bare så meget mere mig :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor længe har du tilbage af uddannelsen?

2 år 

Anmeld Citér

1. august 2016

esioul

Anonym skriver:

2 år 

Så ville jeg søge andre veje. Og når du finder noget andet så opsige dit job.

Anmeld Citér

1. august 2016

TNBC

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg er elev som salgsassistent og jeg er lige startet. Men det er slet ikke mig, og det vidste jeg egentlig godt fra start, men følte bare jeg skulle have en uddannelse.

De sidste 2 år, har jeg drømt om at arbejde med mennesker, som f.eks. social og sundhedsassistent. Jeg overvejer kraftigt at søge ind på skolen! 

Jeg synes bare, det er spild af tid at være elev inden for salg og hvad det indebærer, når det overhovedet ikke er det jeg vil. 

Hvad synes i? Skal jeg droppe min elevplads og så tage en uddannelse jeg rent faktisk har lyst til? 

Ja, helt klart.

Jeg gik ogsaa to aar paa handelskole, men jeg har ikke taget elevtiden, fordi det slet ikke er mig. Saa selvfoelgelig skal du arbejde med det du braender for, ellers koerer du bare sur I det andet arbejde og ender maaske med at starte den anden uddannelse om flere aar.

Anmeld Citér

2. august 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kan du komme ind på assistent uddannelsen.?  Altså opfylder du " kravene " 

Det er en krævende tid du går i møde i forhold til skolen. Er hvad jeg høre gang på gang. 

Er selv social ogsundhedshjælper. Og glad ved at blive der. På plejehjem og i hjemmeplejen givende somme tider bedre mulighed for fordybelse. Assistenter har typisk det overordnede " ansvar " og lidt mere " flyvsk " arbejdsdag. 

Anmeld Citér

2. august 2016

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Kan du komme ind på assistent uddannelsen.?  Altså opfylder du " kravene " 

Det er en krævende tid du går i møde i forhold til skolen. Er hvad jeg høre gang på gang. 

Er selv social ogsundhedshjælper. Og glad ved at blive der. På plejehjem og i hjemmeplejen givende somme tider bedre mulighed for fordybelse. Assistenter har typisk det overordnede " ansvar " og lidt mere " flyvsk " arbejdsdag. 

Jeg kan vel komme ind på hjælper uddannelsen, og så uddanne mig videre til assistent, hvis det er det jeg vil bagefter. 

Anmeld Citér

2. august 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Jeg kan vel komme ind på hjælper uddannelsen, og så uddanne mig videre til assistent, hvis det er det jeg vil bagefter. 

Ja det kan du sagtens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.