hjælp lige hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. august 2016

debattør-37241

Min søn er faldet i søvn kl 17,? skal jeg kalde det nat nu så? ikke normalt, men han er bare blevet træt. hvis jeg først væger ham nu sover han først kl 22 i aften. eller skal jeg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2016

Bak

debattør-37241 skriver:

Min søn er faldet i søvn kl 17,? skal jeg kalde det nat nu så? ikke normalt, men han er bare blevet træt. hvis jeg først væger ham nu sover han først kl 22 i aften. eller skal jeg?

Hvor gammel er han? Forbered dig på at stå tidligt op i morgen

jeg ville nok ikke vække ham.

Anmeld Citér

1. august 2016

Diosa85

debattør-37241 skriver:

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

1. august 2016

serinasmor

debattør-37241 skriver:

Hvor gammel  er han?  Og jeg ville nok bare lade ham sove 

Anmeld Citér

1. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
debattør-37241 skriver:

Lad ham sove. 

Det har jeg altid gjort når min datter at været overdrevet træt tidligt. 
Nogle gange har det betydet at hun er vågnet lidt tidligere end normalt, men oftes har hun egentlig bare sovet natten lang og er vågnet som sædvanligt.

Anmeld Citér

1. august 2016

God-mor

debattør-37241 skriver:

Lad ham sove. Min datter er i dag faldet i søvn 17.45 og hun bliver ikke vækket. Men forbereder mig på at stå op kl 5 i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.