Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg ligger godt nok lige på grænsen, nemlig den 30. Januar.. Men kunne da være hyggeligt at høre hvem der også skal have en baby i Januar
Så giv jer til kende og skriv hvor langt i er henne, om det er første eller 2., 3. eller måske endda 4. graviditet (Og hvis der er smukke mavebilleder, så er det jo altid dejligt)
Jeg venter nummer 3 i rækken, jeg har to sønner (Silas på 5 og Rune på 3½ ) jeg er 14 uger henne i dag og glæder mig rigtig meget til misdannelses-scanningen så vi kan se om vi får en (længe ventet) pige (Og ja, selvfølgelig bliver vi ligeså lykkelige for en dreng mere) Mavebillede kommer der ikke, for man kan ikke se jeg er gravid da jeg er overvægtig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guuuuuuuuuud havde slet ikke set at i skulle have en mere
Kæmpe tillykke
Muhmi skriver: Ja, jeg ligger godt nok lige på grænsen, nemlig den 30. Januar.. Men kunne da være hyggeligt at høre hvem der også skal have en baby i Januar Så giv jer til kende og skriv hvor langt i er henne, om det er første eller 2., 3. eller måske endda 4. graviditet (Og hvis der er smukke mavebilleder, så er det jo altid dejligt) Jeg venter nummer 3 i rækken, jeg har to sønner (Silas på 5 og Rune på 3½ ) jeg er 14 uger henne i dag og glæder mig rigtig meget til misdannelses-scanningen så vi kan se om vi får en (længe ventet) pige (Og ja, selvfølgelig bliver vi ligeså lykkelige for en dreng mere) Mavebillede kommer der ikke, for man kan ikke se jeg er gravid da jeg er overvægtig
Tillykke med nr 3 jeg venter selv nr 3. Med termin d.26/1 2017. Vi har i forvejen tvillingerne Marvin og Milan og venter Lillebror
Loa skriver: Guuuuuuuuuud havde slet ikke set at i skulle have en mere Kæmpe tillykke
Thihi
Taaaaaaark skal du have
pcoramt skriver: Tillykke med nr 3 jeg venter selv nr 3. Med termin d.26/1 2017. Vi har i forvejen tvillingerne Marvin og Milan og venter Lillebror
Tusind tak og selv tillykke
Hejsa
Jeg har termin 8/1 med en lillebror
Jeg har også termin 30/1-17
Det er min anden, har en pige der lige når at fylde to inden den næste kommer. 20 ugers skanning om 11 dage (men hvem tæller...)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128