Hvem har termin i Januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
2 synes godt om
1. august 2016

Muhmi

Ja, jeg ligger godt nok lige på grænsen, nemlig den 30. Januar.. Men kunne da være hyggeligt at høre hvem der også skal have en baby i Januar

Så giv jer til kende og skriv hvor langt i er henne, om det er første eller 2., 3. eller måske endda 4. graviditet  (Og hvis der er smukke mavebilleder, så er det jo altid dejligt)  

Jeg venter nummer 3 i rækken, jeg har to sønner (Silas på 5 og Rune på 3½ ) jeg er 14 uger henne i dag og glæder mig rigtig meget til misdannelses-scanningen så vi kan se om vi får en (længe ventet) pige (Og ja, selvfølgelig bliver vi ligeså lykkelige for en dreng mere) Mavebillede kommer der ikke, for man kan ikke se jeg er gravid da jeg er overvægtig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Loa

Guuuuuuuuuud havde slet ikke set at i skulle have en mere 

Kæmpe tillykke 

Anmeld Citér

14. august 2016

pcoramt

Muhmi skriver:

Ja, jeg ligger godt nok lige på grænsen, nemlig den 30. Januar.. Men kunne da være hyggeligt at høre hvem der også skal have en baby i Januar

Så giv jer til kende og skriv hvor langt i er henne, om det er første eller 2., 3. eller måske endda 4. graviditet  (Og hvis der er smukke mavebilleder, så er det jo altid dejligt)  

Jeg venter nummer 3 i rækken, jeg har to sønner (Silas på 5 og Rune på 3½ ) jeg er 14 uger henne i dag og glæder mig rigtig meget til misdannelses-scanningen så vi kan se om vi får en (længe ventet) pige (Og ja, selvfølgelig bliver vi ligeså lykkelige for en dreng mere) Mavebillede kommer der ikke, for man kan ikke se jeg er gravid da jeg er overvægtig

Tillykke med nr 3 jeg venter selv nr 3. Med termin d.26/1 2017. Vi har i forvejen tvillingerne Marvin og Milan og venter Lillebror ��

Anmeld Citér

14. august 2016

Muhmi

Loa skriver:

Guuuuuuuuuud havde slet ikke set at i skulle have en mere 

Kæmpe tillykke 

Thihi

Taaaaaaark skal du have  

Anmeld Citér

14. august 2016

Muhmi

pcoramt skriver:

Tillykke med nr 3 jeg venter selv nr 3. Med termin d.26/1 2017. Vi har i forvejen tvillingerne Marvin og Milan og venter Lillebror ��

Tusind tak og selv tillykke  

Anmeld Citér

22. august 2016

Linkaa

Hejsa

Jeg har termin 8/1 med en lillebror

Anmeld Citér

1. september 2016

Miti's mama

Jeg har også termin 30/1-17

Det er min anden, har en pige der lige når at fylde to inden den næste kommer. 20 ugers skanning om 11 dage (men hvem tæller...)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.